2009年5月29日 星期五

2009-05-29 (Fri) 新星飲茶.未來戰士2018


今日仍然係假期,太開心啦!


太陽哥哥今日都放假,不過早上佢有野做,下午先join我;起身後先同媽咪威哥去新星飲茶,因為媽咪話呢度抵過青衣城,我一拎位後第一件事就係問呢度有冇得泊車,因為想下次同諾諾黎麻,哈哈~~可惜呢度係冇free parking,如果楂車黎,要泊係隔離個居屋青宏苑停車場,最近架啦喎...表姐:您考慮下啦!




呢度有咩咁抵食?大家估下呢個點心拼盤同埋鳳瓜排骨飯幾多錢?



答案:每客$6.8咋!仲係任叫幾多客都得,真係勁抵呀!尤其是個點心拼盤,我好鍾意食餃,我諗我一個人黎食,叫兩客食都夠我一餐啦!



呢個迷你粉麵孖寶都幾抵食,任揀一客大點點心加粉麵,只係$28



話係迷你粉麵,都唔算細碟,我地配左雞札,不過唔記得影相!




另外叫了點心紙上的流沙包同牛肉,點心紙的點心就係正常價錢,大家要留意喇,唔係樣樣都$6.8架!




埋單$97,連威哥都餵到飽一飽,呢個價錢好抵架啦!




下午同太陽哥哥係旺角睇左兩點幾場既"未來戰士2018",我覺得一般,麻麻地,雖然都有好緊張既場面,但都係以往個d好睇d!




行街時見到匯豐咭izzue有折,買了兩件tee送比太陽哥哥;一個款買兩隻色,因為白字個度係夜光黎架,真係幾靚,我都好鍾意,所以最sharp個兩隻色都買晒送比佢!



太陽哥哥就買了一條勁鬆身裙褲比我,因為free size,冇得再細條d,著上身好似過大咁;不過唔緊要啦,黑色唔太覺,最重要係...入面好通爽呀!哈哈~~




跟住返太陽哥哥屋企食飯,成兩個禮拜無見太陽爸媽啦,佢地屋企個油油project都剛完工,全屋又係好亂...飯後我地又搬左幾袋野返去,又繼續執下野,又繼續添置日用品...呢個假期除左貪新鮮買左好多野飲放係雪櫃外,亦都買左好多日用品,仲陸續有黎呢,原來一頭家都有好多野要預備呢!



沒有留言:

張貼留言