2009年5月9日 星期六

2009-05-09 (Sat) 拎住一百二十萬YEN的感覺


根據呢幾日既匯價,一百二十萬YEN大約等於十萬蚊港紙,十萬蚊...係十萬蚊呀!就算銀行saving,都好少會變做cash咁拎出黎楂係手啦!咁拎住咁多錢既感覺係點既呢?雖然唔係自己,都幾開心架,發下夢...如果比我楂住呢叠錢係日本shopping,就發達啦,可能發癲都似!




其實下星期公司有study trip,呢排忙到暈都係攪呢個trip;而呢d錢係cash advance黎既,係分比同學既pocket money黎架!因為個trip係shanghai+tokyo,所以會有YEN同人民幣,但我對人民幣冇咩興趣,何況呢度只係萬幾蚊人民幣,哈哈~~




同d錢影下相先,因為真係無咩呢d機會,嘻嘻~~





叠埋有幾多,足足有張檯咁厚架!



咁張檯即係有幾厚呢?唔...同我部電話差唔多啦!




如果拎住呢叠cash去shopping,真係勁型!不過我諗我呢世都未必有呢個機會,用十萬去shopping喎...除非中左六合彩啦!





沒有留言:

張貼留言