2009年5月22日 星期五

2009-05-22 (Fri) 諾諾病了


諾諾病左呀,今日放假一天跟表姐一家聚聚,順便探下諾諾;因為兩個禮拜冇見諾諾,我驚佢唔記得左恩恩呀!


我地先係青衣飲茶,諾諾都冇咩丫,都有同我玩,又記得我d野,我比塊鏡佢,佢係咁問我拎返支潤唇膏,真係好記性喇!可惜我冇帶,表姐唯有用佢支唇膏頂住先!




我仲特登著左件giraffe衫比諾諾睇架,仲戴埋giraffe耳環,真係襯到成個大陸里咁,哈哈!不過冇計啦,為左要吸引諾諾attention麻!諾諾真係好有興趣,一時講 raff 跟住指我隻耳仔,一時又講 raff 指住我個身,引到佢,變左大陸里都值得啦!




我仲買左架麵包超人車車比諾諾架,但諾諾冇咩興趣玩,唔知係咪病左的關係啦!



跟住仲帶左幾隻迪迪尼公仔,呢個好似仲好玩;諾諾識晒佢地架,可惜我無mickey啦!呢幾隻都係我d寶物黎架,細個儲起的,因為呢排係咁執屋,d野浮晒出黎,勁多寶物呢!而呢d寶物仲係冇out過,仲一直in到宜家,我同諾諾話晒係兩代丫,但仲用到喎,勁!





飲完茶後一齊去表姐屋企,見識到諾諾個thomas波波池,嘩...好大個啫!



聽聞波波池買左四百個波,但都好似唔多夠滿咁....




諾諾細細個已坐擁四架名車,一排排咁排晒係度,睇下少爺仔今日咩心情想楂邊架車咁,好威喎!哈哈~~




可能病啦,諾諾係屋企牛牛地,又好炆憎呀,飲茶時都冇咩既;但係屋企就唔係咁同我地玩,只係黐住爸爸,攪到我今日有dupset添...




呀butt今日又整雞翼我食啦,我特別request要黑椒味!




特別一提係今日係飲茶期間,我發現諾諾一拎住紙巾就會抹佢周圍既野,其實上次係沙田美心飲茶時都見過一次架啦,今日就見諾諾抹d迪迪尼公仔,又抹張檯,仲抹左好耐!我地就講笑同表姐講,呢個潔癖係姑媽既遺傳呀!哈哈~~


點知表姐講我地知,原來諾諾真係好鍾意抹野呀;前幾日表姐見諾諾咳,驚波波池d波波易有菌,就用布抹d波波,點知諾諾見到又想抹埋一份,要表姐比塊布佢一齊抹呀!等我copy表姐個movie比大家睇下先,有movie為證呢:



抹完波波,諾諾仲自己不自覺咁起身抹個波波池個頂同柱咁...呢個行為算唔覺係潔癖先兆呢?




沒有留言:

張貼留言