2009年5月14日 星期四

2009-05-14 (Thu) 班長生日飯


班長其實上個月生日架,不過因為安民四月要考試,所以延遲至今個月先慶祝;班長咁好人,當然唔介意啦!


壽星仔決定食飯地點,班長話未試過風月堂,葵芳開左成十年原來我都未試過,當然贊成啦!



環境都幾舒適,坐卡位仲正,有cushion挨住呢!




我越來越鍾意食燒牛舌〔$45〕啦,每次睇餐牌一見到張相就想食!



壽星仔 VS 牛舌~~




呢個忌廉海鮮什菌意粉〔$80〕好多料,又係水準之作!





牛肉青芥末薄餅〔$62〕,食到呢碟都咁好味,風月堂原來咁好食架!



 


焗薯茸帶子蝦〔$55〕,我唔鍾意食薯仔,但係係我叫架,因為張相賣相實在好吸引,點知...又係好好味呀!




樣樣都咁好味,當然要叫甜品啦;唔知風月堂係咪好出名甜品架?甜品menu係零零舍舍一本架,仲唔薄呢!呢款係鮮果脆卷〔$48〕:




近期的朋友聚會,少不免都會被問及結婚的籌備情況,佔成餐飯的大部份話題!最感人係...班長同安民既schedule book一早已mark左我的 big day 日期,唔知幾多個朋友真係咁有心已經mark低左呢?真係好感動呀...





班長係我的預科同學,多年黎佢都好錫我,係唯一一個朋友會keep住寄生日咭比我架,心意就好似我每年都寫聖誕咭比朋友一樣,呢個行為我當然勁欣賞啦,哈哈!我今次都有親手寫左d心聲比佢呢,希望佢收到我的心意啦~~




沒有留言:

張貼留言