2009年5月6日 星期三

2009-05-06 (Wed) 同媽咪撐檯腳


其實呢餐飯係上星期四同媽咪食架,不過今日先補返!


前排同朋友試左新都會新開的Ant One,覺得環境唔錯,就帶媽咪去試下;今日個位又係唔錯,L位咁,坐得close之餘傾計又舒服,good!




今次同媽咪食餐啦,兩個二人餐入面,我地揀左$188個個,因為另一個要揀"新鮮煮意"唔太岩我!





餐飲及小食:



呢個春卷咪同聯邦飲茶既春卷一樣囉,哈哈!



炸豬大腸幾好味,但兩個人食,似乎多得滯,食到好滯呢!




呢兩個主菜都唔錯,我真係好鐘意carbonara汁呀,加隻"波蛋"咁食都係第一次,將d蛋黃汁撈埋一齊又幾好味喎!而個海蝦花枝火燘飯都好有地道特色,仲好足料;由於太多食唔晒,我仲拎走第二日帶飯添呢!




平時太陽哥哥食唔落蠔,媽咪雖然唔太鐘意食,但都會食得落,所以同媽咪食飯可叫蠔,佢點都幫我食一半既!



不過呢個蠔就麻麻,d煙肉好硬,攪埋一齊食,味道唔太好...




最後加左客"冧酒提子杏仁脆糖芭菲",個名好似幾靚咁,但質地唔太岩我,因為我本身都唔好cheese cake,其實知媽咪鐘意食冧酒提子雪糕先叫黎試下咋!




沒有留言:

張貼留言