2009年5月15日 星期五

2009-05-15 (Fri) 病了但仍堅持揀衫的一天


今日其實好唔舒服架,但有重要事情要辦,就係...揀結婚當日既衫!加上今次約埋了Phoebe,佢係我當天的stylist,佢好忙架,我一個月前已約好左佢今日,所以無論如何都唔改得!


知道自己成日有選擇恐懼症,今次又要揀衫都幾擔心架,今次仲要揀五件喎,上次揀衫影婚紗相,三件衫都揀左兩次啦;我估計今次要幾個鐘先揀到晒d衫,四個鐘都唔知夠唔夠,仲諗過驚人地夠鐘close都未攪掂添!點知非常出奇,我竟然係兩個鐘內攪掂左,睇睇錶都唔信自己咁快手,講比Elsa知佢都唔信啦!乜我麻煩咩?其實都唔係丫,哈哈~~


今次揀得快,好大可能係影婚紗相的經驗,我已好清楚自己著咩cutting靚同鍾意咩顏色,所以縮窄左好大範圍!



今日Phoebe先陪我去,太陽哥哥就後join,就比大家睇下我揀左咩衫啦!


婚紗...好重要,今次亦係最後一次著啦,點知我一試即岩,只係試左一千零一件就扑鎚!其實係上年十月join呢個package時已經試過,當時未落訂都可試衫,我地見試左五件都有兩三件鍾意,就係咁先落訂,無睇過其他舖頭;而呢件婚紗當時都試過,一見鐘情,尤其是太陽哥哥都好鍾意呀!今次重試,感覺一樣,所以唔洗試其他都好肯定就係佢!




雖然我一向唔太鍾意漲卜卜,但婚紗...點都係要隆重d既,咁先似結婚麻;我最怕好多厘士or一層層蛋糕裙個d好誇張既款式,而呢件前面的一開二款式,我覺得簡單得黎又特別,特別得黎又唔誇張!


而尾部的拖尾...係就係幾靚,但我當時心裡面諗:著住佢咪好麻煩?



雖然我呢個諗法好怪,但太陽哥哥同Phoebe都話好靚,咁就唔諗咁多了!



撇開怕麻煩,其實我自己覺得個蝴蝶仔好可愛,到時我應該會加多個大少少既蝴蝶添!




晚裝方面,顏色已諗好,喜好有黃呀藍呀或者蘋果綠,揀唔到先考慮粉紅色,因為我著唔到深色麻;每隻色只揀兩件去試,好狠心呢!


呢件個色就鐘意,夠sharp,sharp得黎唔老;不過個款唔鐘意呀,唔太鍾意娃娃裝,好似大肚咁...



呢件未試時,我同Phoebe都覺得好普通同麻麻地,不過試完我又著得幾靚喎,carry得唔錯!哈哈~~ 我唔鍾意太誇張,小拖尾我已經好鍾意了;又唔洗著鋼紗,正呀!




我好鐘意黃色架,影婚紗相著過,結婚當晚都好想著多次,因為著得靚麻,哈哈~~ 奈何...呢度黃色款只得兩件咋!


呢件...我諗冇咩人會贊成啦,我覺得下身成把掃把咁呀,哈哈!我都話唔鍾意誇張漲卜卜款架啦,唔係我會諗到好多藉口架!



呢件一睇就係my cup of tea啦,都係呢dstyle適合我,不過美中不足係個色唔夠sharp,但係唯有鍾意的黃色,就扑鎚啦!



以上個d都係confirmed架啦,我自己就好滿意同好鍾意,亦係三個人既意願,都係一致通過,所以過程好快好smooth!


不過有少少擔心,有人提到結婚要誇d去盡d,但我個d款好似差唔多,亦唔夠誇張同唔太sharp色...希望到時影相都靚啦,希望唔會揀錯啦,唔係我又後悔架啦!



敬酒個件同褂,就有保留喇!紅色,我一向極度抗拒架,但奈何褂同敬酒都要帶紅,走唔甩...亦因為有紅,所以未confirm,因為冇一件著上有好鍾意的感覺!


先講敬酒,呢件只可講OK,款式鐘意,仲好似我影結婚相個件婚紗呢,腰間有朵花同小拖尾,鬼叫我專一,鍾意都係黎黎去去個d款,冇辦法啦,哈哈~~ 我同Phoebe都OK既,不過太陽哥哥話麻麻地,同埋好似好多白色,驚唔太好...所以未能通過!hold住先...



呢件半年前試過,可惜件衫今日出左街冇得試,post返舊相先。比唔到真身Phoebe睇添,齋睇返呢張相,其實我地三個都OK架,不過記得問過媽咪、細妹、Elsa、May都覺得麻麻地,Phoebe話要搵日試上身比佢睇真d先,佢始終係我stylist,佢點頭我先OK架!hold住先...




到褂啦,真係冇咩好感...雖然個個都話冇野,幾靚添,但我就係對褂一d興趣都冇,好熱好焗,箍住條頸,好難頂喎,好唔想著!



褂一世只可著一次,所以試身時只可穿上身,太陽哥哥話要影呢張穿崩相喎!




迫我著褂呀啦,我都要迫返太陽哥哥著男褂,我會叫呢d做 box仔衫!



睇佢幾乖,平時紮紮跳串串貢,係外人面前就唔敢出聲,咁難得我梗係影低佢啦!



著完一層,本性已開始暴露出黎啦,係度整古做怪~~




繼續整古做怪+ing~~




老實講句,大家都覺得太陽哥哥著得麻麻地,好似oversize咁,佢就更加唔洗講,一開始已講到明唔想著,只係我諗住如果我著褂,佢著box仔衫兩個先襯,除非我唔洗著褂啦,所以都係hold住先...




仲有第二隻色,不過即foul啦,成件老爺衫咁,又老又沉,睇睇下仲似呀嫲添呀!


太陽哥哥唔想著,一路試就係咁彈,但同一時間又係咁玩喎,又扮大哥又耍拳又耍功夫,睇相都知佢試得幾咁開心啦!連試身姐姐都忍唔住幫左我講一句:唔係喎,我見您著左之後好開心好enjoy喎!


佢即係唔敢再玩再笑啦,驚我迫佢到時著吧!哈哈~~




近年新興西式褂,取替傳統既褂,不過呢度得兩三件,選擇唔多,而其餘兩件仲係low cut;我覺得西式褂取替傳統褂可以接受(因為我本身唔鍾意傳統褂麻, 梗支持啦, 哈哈~~),但取替得黎太暴露就唔好,始終係著住黎出門同斟茶麻!但唯一的呢件又冇個種好鍾意既感覺,所以就hold住先,試身姐姐話六七月會返多幾件西式褂,因為西式褂越黎越受歡迎啦,咁橫掂遲d都要帶兩位媽媽黎揀衫,唯有到時再黎試過啦!




冇諗過咁快完成揀衫過程,之後我地返旺角等太陽爸媽食飯,太陽媽媽剛係大陸放工返緊落黎;係等佢地期間,醫下肚先,呢間肥姐小食店d橙色東東好好味呀,一律五蚊串,而大生腸同大墨魚就十蚊串,十蚊串係貴d,但真係好爽口好彈牙架!




晚飯帶太陽爸媽食海南雞飯,一家人食飯好開心呢!




沒有留言:

張貼留言