2009年5月17日 星期日

2009-05-17 (Sun) 太陽哥哥的 Pre-birthday cake


呢個係太陽哥哥的pre-birthday cake,因為過兩天就係佢生日啦,我地到時唔會放假,只係晚上食飯慶祝,諗住係五月尾連埋端午放一日,到時先睇下去邊度玩啦!平時食左晚飯實食唔落蛋糕,宜家佢屋企裝修緊我又唔會去佢度,聽日都同唔到佢過十二點,於是擇日不如撞日啦,橫掂今晚約左媽咪威哥九點打邊爐,中間的時間買個cake又可慶祝又可醫肚,簡直係一舉兩得啦!


於是等太陽哥哥放工後,約佢五點半係葵芳等,我就早少少去買定蛋糕,點知我勁攪笑囉,到比錢時發現...冇帶銀包!唉...咪今朝跟媽咪返教會同去食早餐時,將銀包拎左出黎,跟住返到屋企唔記得放返係手袋!


最後唯有問太陽哥哥借錢買蛋糕,仲比佢笑我,話邊有人自己生日用自己錢買蛋糕喎!



蛋糕上的SUNNY,睇得出係兩個人的字跡嗎?其實係咁既,我幫襯呢間shop,係因為佢可以即刻寫名,咁意義大好多,點知比完錢過去拎時,O晒咀,寫得好肉酦,個姐姐自己都知肉酸架,仲問我介唔介意等佢寫過,我當然唔介意啦;我仲問佢:您介唔介意我自己寫?佢話當然唔介意,我咪自己寫囉,但佢支吱花真係勁幼身同勁冇咩朱古力囉,我寫到手都痺先寫到SUN,佢見我頂唔順話幫我,佢今次咁有信心,諗住佢掂啦,咪比佢,點知都係唔掂,早知我自己寫埋落去...


不過太陽哥哥咁開心,應該唔仲意既!嘻嘻~~




雖然我地今晚去打邊爐,但媽咪特登煮個牛仔骨比我地聽日帶飯,所以我就叫太陽哥哥捧個蛋糕入廚房同媽咪影返張相,媽咪仲好攪笑咁想整古太陽哥哥呢!



我地都自拍了一張:




許願..吹蠟燭...切蛋糕...係指定動作:




夜晚去左新星打邊爐,等到九點係有原因架,因為買一送一喎!



青衣的新星我都係第一次黎,太陽哥哥話上次返大陸玩小型賽車,朝早飲茶個間咪又係新星囉,我都唔知添...呢度都好新好靚下喎,有特價打邊爐個d酒樓,通常比我感覺係有d污糟同cheap架,但呢度都幾grand下喎!




就係呢個買一送一:




任食火鍋通常濕濕立立又唔太新鮮,呢度絕對冇,好新鮮,好大碟呀!




碟野大過我個頭好多呢!




威哥又唔肯上鏡,唯有影媽咪啦!



埋單$248,每人六十蚊度,真係算抵,因為食物質素真係唔差,有蝦又有好多蚌,連象拔蚌都有喎,仲想點!個鍋係另外計錢,預左既,所以多人黎就更加抵,當然一定要雙數先最抵啦!不過指天椒要另外十蚊碟係點菜紙比您剔,我地當然唔要啦!另外值得一提係,我預左要另外比茶錢醬油錢架啦,點知只係計兩位而唔係四位,又幾轟爭喎,加分!




沒有留言:

張貼留言