2009年5月7日 星期四

2009-05-07 (Thu) 補祝第33個月紀念日


尋日係同太陽哥哥的33個月紀念日,不過因為我要返PT,今日先一齊食飯啦!太陽哥哥話荷里活廣場有電器展想去睇下,我地就順理成章去荷里活廣場食飯喇!


好少黎荷里活廣場,我即刻諗起上次係全新天地見過間好吸引既意粉,全港只得兩間,另一間係荷里活廣場,我就決心要去試下!


門口:





有indoor同outdoor任揀:





就係呢d意粉display,令人睇到點到想試一次!不過咁多款,好難揀呀~~




賣廣告時間:





湯+沙律:





呢個叫 half & half set,可揀兩款 mini 意粉,配有湯同沙律,岩晒我呢d鐘意試新野既人,可一次試兩款!





又係carbonara汁,呢款叫和樂煙肉意粉:



呢款叫雞肉蛋花意粉:




另外試了鐵板,呢款係牛肉排配雜菌汁,不過扒就差d...





上面咁少份量,我地點夠飽丫,另外叫了兩款小食,分別係鴛鴦炸豆腐,同埋胡辣香腸吐司:





埋單二百幾,少貴,因為份量真係少左d~~




咭片:





之後去左所謂既電器展...點知...



下...就咁咋?咁細...等我仲以為好似開倉個d大型展覽!



咁當然冇收穫啦!大家見到太陽哥哥嗎?哈哈~~




沒有留言:

張貼留言