2009年5月28日 星期四

2009-05-28 (Thu) 端午節.搬傢俬


今日係端午節假期,請了明天的假就連放四天了;雖然有個長假期,但早已編滿schedule!假期的第一天,約好了表姐係佢舊居第一城搬野,佢地間屋剛賣左,可以將雪櫃同梳化留比我同太陽哥哥!


我同太陽哥哥分工,我係屋企負責抹野執野抹野,預好空間等雪櫃同梳化送黎;而太陽哥哥就約好表姐夫係沙田等,負責運送同監工!


一心諗住成間屋亂到爆,我只係執個位同抹個位放雪櫃同梳化啫,點知一攪就成個露台同三分二客廳,仲有廚房,執好呢幾個位置都咪話易事,因為我地唔係搬野入間吉屋度,呢排執屋,主要係我要將自己係隔離屋既物品搬過黎,而媽咪就搬走呢間屋既物品過隔離屋,就好似交換禮物咁,所以成間屋都堆滿雜物!


我將雜物盡執,執唔到個d就移埋客廳三分一位置,跟住抹地,連牆都抹埋,因為雪櫃同梳化一放好就抹唔到了!嘩,呢項係超勞動project,我好幾年都冇試過抹野抹到咁辛苦,流晒汗呀,攪左成兩三個鐘!媽咪過黎八怪我執成點,見我係露台雙腳跪係地度抹抹抹,仲係徙手喎,好似見到奇景咁話:嘩,呀女,愛情既魔力真係偉大呀!我將呢件事講返比太陽哥哥知,佢都好驚訝我肯徙手抹地,因為我好怕污糟架!



大約一點,雪櫃同梳化送到,跟住成個下午我地都繼續執野同抹野...太陽哥哥抹好晒個雪櫃後,我地仲貪新鮮,帶埋媽咪一齊落街,睇下有咩買完放係雪櫃度!哈哈~~



我地買左兩打汽水,d木瓜牛乳係太陽哥哥d手信黎架,貢獻埋係新屋,宜家都幾多野飲丫!朋友們:您地可以隨時上黎我屋企玩啦!打牌又得,玩最新款既大富翁啤牌亦得!不過冇咩野食,最好買d黎啦!嘻嘻~~




呢個三門雪櫃其實真係好新淨呀,係表姐結婚時叔叔送架,所以除左多謝表姐同表姐夫外,我都有打電話多謝叔叔同嬸嬸!不過個雪櫃都有少少唔識用既地方,要等表姐年拎個說明書黎再研究一下!



尤其是個製冰糟,真係唔識用,加上見到咁大個caution,都唔敢亂攪呀!等學識埋點製冰,真係可以招呼朋友仔啦!summer is coming,岩晒啦~~




梳化都好新淨,仲好似表姐話齋,攤係度好舒服,我個晚已經試左攤係度睇電視啦!Winnie:真係多s晒您同kelvin喇~~




好啦,等我比大家睇下其他仲係好亂既地方先:間書房仲好亂呀,執極都執唔完...哈哈~~



書檯總算整整齊齊,我想話呢,上面有窗個兩行,全部都係相簿黎啦,開始後悔晒咁多相同買咁多相簿...




呢個衣櫃都好高呀呵?我一心以為可以裝得晒我同太陽哥哥d衫,點知...淨係冬天衫已掛滿上行整格,係整格呀!另加再加兩格櫃桶!夏天衫我都未拎過黎呢...呢勻真係大鑊啦!



高過木門既鞋櫃都滿左八成,希望太陽哥哥d鞋放得落啦...點都好,我總會用一矮格放麻雀同籌碼既!嘻嘻~~




兩年幾前學潛水時,太陽哥哥送我的掛畫,係時候show出黎啦!




另外間值得一提係我個codebar囝囝都返左黎新屋啦!




沒有留言:

張貼留言