2009年5月23日 星期六

2009-05-23 (Sat) 安床


呢張就係我地既新床啦:




其實安床過程都幾艱辛架,一共都整左三個鐘,新手上路麻...我見太陽哥哥成身汗,都幾陰功,不過又好開心喎,因為係佢親自落手落腳安我地張床喎,梗係開心啦,好變態呢~~



最特別係...媽咪都有幫手呀!




媽咪真係有落手落腳幫架,反之我就冇份...其實唔係我唔願幫,只係我睇唔明幅圖,無從入手,幾廿條木小不同既木板,同一條木板d螺絲位都唔同,仲有一大袋唔同size的螺絲...真係越幫...反而媽咪醒我好多,可能佢有萬能媽咪既經驗,今日真係覺得自己好無用呀!



太陽哥哥d汗開始滲出黎啦...




怕污糟既我,覺得床板有隙位,d塵會係地面走上床褥,所以特登買多張膠布舖底,雖然未必有好大作用,但心理上感覺好好多,起碼擋得幾多就得幾多麻!



放床褥啦,嘩,好重...兩個人先抬得掂,有d後悔買六吋,邊個提議架?



舖床單都好辛苦,因為床褥好厚,都屈唔到,四隻角真係好難舖!事後,太陽哥哥話,無咩事都唔好換床單啦,哈哈!不過今日係第一次同太陽哥哥一齊舖床單,值得留念!


大家睇下個枕頭套有冇咩異樣?冇呢!心水清既朋友,應該記得呢套係兩個單人枕頭套;因為我地買左雙人枕頭,又好鐘意呢個pattern,雖然冇雙人枕頭套都照買左,然後叫太陽媽媽改到佢地二合為一;我諗住實唔會駁到pattern一齊車架啦,點知...大家眼見啦,一d痕跡都冇,十個掂+十個勁呀!簡直想像唔到之前係兩個獨立既枕頭套呢!市面上好少靚既雙人枕頭套連床單,宜家可放心買兩個單人枕頭套都唔怕啦!




夜晚應琪琪邀請,去左荃灣食晚飯:




今日執屋都好攰,趕住出黎都冇時間執執個 look,有d樣衰,請見諒!



 


沒有留言:

張貼留言