2009年5月16日 星期六

2009-05-16 (Sat) 原本今天...


原本今天...係一個特別日子,除左係好友休的生日外,亦係我地既大日子呢!因為不滿意新建好的場地,於是係上年年中決定放棄,重新揀過,重新揀場、睇場、夾日子...經過一段煩擾日子,總算定下新的922日子,這日子其實不太滿意,因為九月會熱,又係閒日;但如果唔要的話,睇怕要搵師傅重新擇過日,仲要等2010年啦!


雖然日子已改,不過今日總算曾經係一個大日子,我地都想係婚宴地區蒲下頭!等太陽哥哥放工後,我係SOGO等佢,香港SOGO終於有我鍾意既cheese curry杯麵啦,唔洗再搭朋友去日本旅行時買啦;不過仲未有第二鍾意的milk seafood,希望遲d會有啦!


雖然香港有得買,不過價錢方面,貴過日本買架,@$20.1,呢個價錢可食到飯盒了;除左cheese curry,仲有新產品milk curry同cheese & garlic,我覺得幾貴,諗緊不如買兩個新口味試下就算了,點知太陽哥哥話鍾意食就買多少少啦,每樣買多個,一共買左五個!成百蚊先得五個杯麵,我成世女都係第一次...肉赤!不過真係多謝太陽哥哥咁錫我啦!




心癢癢想去婚宴場地望下,睇下有冇人執左我地二攤先,太陽哥哥話實有,我都唔信,點知黎到真係!太陽哥哥話當然有啦,又係星期六,又係全年八大好日之一,唉...諗起就有d心傷,呢日仲係對我倆最好既一日黎架!可惜可惜~~




跟住我地係銅鑼灣行街,行到去灣仔,再坐叮叮去太古食野,太陽哥哥話有日lunch同同事黎呢間"圓鐵板燒"食過好好味喎!



望住廚師煮,好似好勁咁喎!




等左十五分鐘,終於有位,算等得快了,真係好彩!




我地叫左牛肉片同羊肉片各一客:




我極少去太古城咁偏遠既地方,點知今日係度竟然撞到kammy,又係食呢間,咁有緣,梗係影返張相先啦!



好在撞到 kammy,咁佢就可以幫我同太陽哥哥係呢個特別日子影返張合照呢!




仲有呀,早前去過教協,個度冇大富翁啤牌買;今日就去埋太古城玩具反斗城買左幅啦!




沒有留言:

張貼留言