2009年5月1日 星期五

2009-05-01 (Fri) Dinner@Watami


勞動節多左日假期,真開心!不過太陽哥哥要開工,好努力咁勞動搵錢養我,嘻嘻~~


平時實會同佢見面食飯既,點知威哥突然話想同我食,亦好掛住太陽哥哥喎,建議一齊食晚飯;雖然,有威哥份餐飯會貴d(佢好大食, 又鐘意食好野, 哈哈!!),我同太陽哥哥平時出街兩個人食都會慳d食架,但難得威哥咁想,大小姐我今日又心情唔錯,一齊食就一齊食啦!


去左葵芳,諗住一係試上海婆婆,一係去和民,因為DBS咭有折;最後威哥揀左和民:




我地揀左個四人餐,加多個半價冷麵,怕大食既威哥唔夠飽麻,所以呢,養威哥真係要用好多錢架,哈哈~~


等太陽哥哥+ing...




飲野先~~




太陽哥哥一黎到,我地就開始食食食啦,因為好多好多野食,係咁上係咁上,我唔係幾食得切...




仲有...




好飽...我又開始gur...唉,真係一放假就咁?可能下午冇食野...本想叫埋個半價雪糕丸子甜品,抵食麻,但個個都耍晒手,連威哥都唔食,應該好飽了,咁我就放心!


跟餐的四客甜品,賣相唔錯,不過味道一般,白色個d我以為係蒟蒻,點知係無味的啫喱...



埋單都要四百五蚊,我覺得貴呀,唔六折咪七百幾?平時和民都唔洗呢個價錢既,唔通個四人餐話六折係厄人?咁早知散叫,好怪...



跟住威哥走先,我地三個行實惠,睇下d床同梳化,我地又有另一個計劃,希望everything goes smooth啦;雖然唔知點先做到各方面最好同令各人都滿意,但我真係好希望唔會有任何party唔開心啦~~


行完實惠後我地三個又去左 cafe傾計,又去左食甜品,不過只得太陽哥哥同媽咪食,因為我實在好飽,同gur+ing~~~




沒有留言:

張貼留言