2009年5月11日 星期一

2009-05-11 (Mon) NDS Game - Gardening MaMa



呢個月迷上了garderning mama,迷到試過weekend玩到凌晨五點幾先肯訓!


咁多nds game中,我一向鐘情mama系列,由玩cooking mama 2開始...雖然係打機,對自己要求都好嚴格架,當碟餸煮唔到一百分時,我會從玩從玩再從玩,直至煮到一百分為止架!最後成隻game玩完,所有餸都係一百分,好有滿足感呢,仲有好多獎座!


隔左年幾都冇玩其他game乜滯,都玩過下太鼓之達人既,但都係冇mama系列咁好玩;係前排坐緊巴士時,見有人玩緊nds,我仲認得係cooking mama個樣黎架,但係有淋花個d水壺既?當時諗:咩黎架?我未玩過喎...唔通出左新game我唔知?返去即刻問威哥,佢一聽就知係園藝mama啦,仲已經出左好一段日子呢!我即刻叫佢幫我download,佢即晚幫我攪掂左!




總共有五個花園,先係上左(Fruit Orchard)、上右(Veggie Garden)同中間(Flower Garden)個三個,玩玩下先會出埋另外兩個花園(Special Garden & Rose Garden)!




我的Gardening MaMa個 look:



可以自己設計同配搭身上所有衣物/飾物既顏色同款式架,包括帽、眼鏡、耳環、頸鍊等等!




Flower Garden係種花既,一共有十六種花,打機都可以學英文架,因為我本身都識唔晒呢十六種花既名,唔識個d上左雅虎查字典,等我寫晒出黎考下大家啦:


Dahlia 牡丹、Anemone 蓮花、Tulip 鬱金香、Morning glory 牽牛花、
Hyacinth 風信子、Cosmos 大波斯蘭、Daffodil 水仙、Daisy 雛菊、Lily 百合、Carnation 康乃馨、Pansy 三色紫羅蘭、Sun flower 太陽花、Freesia 小蒼蘭、Gladiolus 劍蘭、Buttercup 毛莨屬植物(係咪類似蒲公英呢??)、Sweet pea 香豌豆


Dahlia 牡丹:




Anemone 蓮花



Tulip 鬱金香:



Morning glory 牽牛花:



Hyacinth 風信子:



Cosmos 大波斯蘭:



Daffodil 水仙:



Daisy 雛菊:



Lily 百合:



Carnation 康乃馨



Pansy 三色紫羅蘭:




Sun flower 太陽花:


Freesia 小蒼蘭:



Gladiolus 劍蘭:



Buttercup 毛莨屬植物:



Sweet pea 香豌豆:




Rose Garden有紅黃藍既玫瑰花:




Fruit Orchard係種提子、車厘子、奇異果、蘋果,全部有種到有一百分架!








Veggie Garden就種紅蘿蔔、士多啤梨、薯仔、蕃茄、粟米、南瓜,亦都係全部一百分!









Special Garden係咩黎呢?開頭我都唔知,花園入面咩都無,但慢慢玩就會知係咩黎架啦!因為每到收成時,間唔中會有d特別形狀既品種種左出黎,跟住會出個寶盒,而呢樣品種就會成為種子/果實,係Special Garden度再種,好得意架!


好似以下名為彩虹鬱金香咁:




亦由於唔係次次收成都有特別野種出黎,咁先令我咁沉迷係咁種係咁種,等快d見到Special Garden有咩新品種種囉!除左彩虹鬱金香,睇下仲有d咩特別品種...




而以我所知,每部 nds 應該會出到九樣特別種子/果實,一樣一樣咁儲係一個大盒入面,仲可以同其他 nds 朋友交換添;不過我冇朋友有玩呢個game,所以未試交換會係點呢!

我就儲左呢幾樣喇:





普通品種都種到一百分先滿意,呢d特別品種要種到一百分,當然難唔到我啦!收成時樣樣都好巨大好特別,畫面好得意呢!






呢個大南瓜係玩玩下突然出現架,跟住指示做,就會變左一個halloween大南瓜,可以用黎佈置花園呢!





有冇諗過,種咁多野其實為咩呢?就係...細屋換大屋囉!


個game一開始時,只得一間好細既屋仔,但當時冇影低,亦唔知間屋會越來越大,所以比唔返大家睇間細屋係點樣啦;其實一有收成就會有膁到錢,跟住間屋會變大左,然後繼續努力咁種,以換下一間大屋為目標,所以呢個game先咁好玩同咁有推動力去種麻!






粉紅色同黃色呢兩間屋係最後個兩間了,因為有左黃色屋後,我已經種晒所有野,全部都一百分,甚至種完再種,有d已收成過兩次添;而個game亦冇show到下一間屋係點,應該冇得再換了,咁其實...係咪算打爆左機呢?




沒有留言:

張貼留言