2009年5月8日 星期五

2009-05-08 (Fri) 中大工作35年 & "金錢帝國"


您能待在一個工作機構三十五年嗎?三十五年...真係一個好長既時間呀,我出世都宜家咁大個女,都未有三十五年咁長呢!


麥生就係中大做左三十五年啦,今日中大仲有頒獎典禮添,聽聞有四位數字獎金呢!隔離office的太太們好有心咁買了蛋糕賀麥生,還問我借了相機影相呢!




各人跟麥生合照,因為我實在太忙碌,冇時間social呀,所以將相機交比jimmy san幫手拍照,真係唔好意思喇!




到大家食晒蛋糕咁滯我先蒲頭...嘻嘻~~




另外,今日同太陽哥哥飯後睇左金錢帝國,故事內容好普通,好多港產片都演過類似橋段;不過我都想去睇,係因為有bowie呀!



雖然佢戲份少,但佢好少拍電影麻,而戲入面佢仲係忠角,係一個好堅持信念既好教官好專員,好得後輩愛戴,勁有型!



黃秋生的角色亦好出,由衰差佬變做 ICAC專員去反貪污,最重要拎返做人既尊嚴!黃秋生真係好好戲,無論對白or一d小情節既表情眼神,好似試咖啡呀、被bowie說加入 ICAC呀等...影帝果然名不虛傳!


反而方力申,我覺得佢...唔知點講,又唔可以講一d都唔突出,只係覺得佢拍呢套戲應該冇咩難度囉!


其實呢套都好多勁人,又黃秋生又梁家輝,都係好戲之人,所以絕對值得買飛入場睇!



沒有留言:

張貼留言