2009年5月2日 星期六

2009-05-02 (Sat) 爭取時間見諾諾


今日下午要上大陸兩天食生日飯架,不過係等太陽哥哥收工前,我就爭取時間要去見下諾諾啦!


今日諾諾訓晏左,我地黎到佢仲訓緊,不過就醒,我又偷拍左佢醒的一面!諾諾仲好叻呀,剛起身一落床見到我,我叫佢叫我,佢諗左三秒就識叫:恩恩!真係抵我咁錫佢!




今日諾諾同表姐換上母子裝,勁襯呀!起身後要刷牙牙~~




威哥今日勁乖仔,知我一陣上大陸陪唔到媽咪返屋企,佢就好攰都跟埋黎,陪下媽咪咁~~不過佢連日來都腳痛,食完我食開既止痛藥仲好頭暈添,於是就係諾諾床邊訓覺休息下,我地就係出面玩!諾諾好攪笑,唔知威哥係度訓緊,入房拎野時見到有人訓左係地下,就企係門口唔知點算咁樣;不過佢好識性,我同佢講哥哥(佢叫威哥做"哥哥"架[提高八度音])訓左覺呀?我地要keep quiet呀,您比唔比bear bear同哥哥一齊訓呀?跟住佢就行去自己床邊,拎佢床上其中一隻bear bear (佢一共有兩隻架),放係威哥側邊喇(下圖):



跟住我將呢件咁sweet既事講比大家知,表姐呢刻先知,原來諾諾每日訓覺都要攬住既bear bear,乜可以比人架,哈哈!跟住我地問諾諾bear bear呢?諾諾好攪笑咁做出以下行為,最攪笑係...仆低個下!哈哈~~~~


不過諾諾真係好攪笑,跌倒個樣又冇咩事咁,同埋佢全程望住威哥,究竟係驚威哥丫?定係真係咁識性怕嘈醒威哥呢?




跟住我同諾諾玩畫畫,呢d公仔全部都係我畫架!係咪好靚呢?哈哈~~




雖然畫得幾低B下,但諾諾全部知咩黎喎!佢睇到elephant仲勁開心咁走埋黎睇呢!仲有呀,好清楚聽到佢講"raff"(佢講giraffe做raff架)同"fish"架!證明唔係淨係太陽哥哥識畫畫啦,我都好有天份架,哈哈~~~




Give me a big hug...what a sweet moment!




媽咪今日一路教表姐織冷衫,一路自己又開左件bat-boy,話要織比諾諾,短短一個下午已經完成大半幅,勁!又係時候考下諾諾,不過今次諾諾好似唔太認真喎,仲講錯左d呢,定係媽咪放係太平諾諾睇唔清楚呢?




諾諾係度做咩呀...好似一隻企鵝仔呀!



佢今日間唔中會放對手係身後面,然後咁樣行黎行去;表姐同表姐夫都係第一次見,好爆笑呀!




表姐一路講,諾諾跟住指令做,好可愛,又叻又得意!



原來呢d字句係平時諾諾既學習dvd入面架,表姐跟住開左隻dvd,但只播聲音唔播畫面,睇下諾諾平時有冇認真學習先,點知...大家睇下啦!




諾諾已經同我好close啦,我叫佢give me a big hug,佢都有攬我呀;叫佢kiss me佢又會kiss我,不枉我成日撲黎見佢既成果,真開心!




沒有留言:

張貼留言