2009年5月5日 星期二

2009-05-05 (Tue) 第一份結婚大禮

  
  
  
  
  
  


盤生盤太星期六就返加大拿啦,原本約左今日食多次lunch架,點知盤生臨時有事食唔到;不過佢竟然做完野後入黎探我地,當然仲係其他舊同事啦!


佢一入到office就比左份大禮我,我好意外呀;我早幾個月前問過佢年尾會唔會返香港,佢話有機會架,我就講左佢知我既婚期;點知佢今次返黎好突然,係因為佢外母有事呀,所以打亂左佢計劃,佢同我講年尾唔返黎啦,但禮就一定要比左我先!


我開頭淨係要張咭唔要利是架,因為我都未發帖比佢,基本上佢唔洗做禮比我;點知佢死唔肯,仲話佢當自己嫁左個女架,真係好感動呀!



  
  
  
  
  
  


影相留念梗唔少得!



  
  
  
  
  
  


以前UGO只得六七個同事,宜家已經一個double,仲要係只得我同麥生識得盤生咋!



  
  
  
  
  
  


沒有留言:

張貼留言