2008年12月26日 星期五

2008-12-26 (Fri) 2008 Boxing Day.聖誕電影巡禮


2008的聖誕太陽哥哥送了我兩份禮物:




登、登、登、登!




又靚又可愛的米奇電單車呀,太陽哥哥成日都唔贊成我買電單車,就送架玩具比我滿足下囉;雖然唔係真車,但我好鍾意呀,因為真係好鬼靚,咁細架個手掣都拎到左右架,勁!




Tiffany 心型戒指,唔洗講,當然甜到入晒心啦!



都係純銀野,但點解多個 Tiffany字仔就會貴咁多既呢?雖然晒錢,但講真丫,係女仔都鍾意鑽石呀Tiffany架啦,嘻嘻~~




仲有聖誕裝飾,今年以浪漫心心為主題,可能知我鍾意心型啦,嘻嘻~~



一串串垂直個d閃燈係今年新加既,上面打橫彩色個d係上年架啦,哈哈!不過拼埋一齊又真係幾靚!




威哥收到利是後回禮比我,買了隻chip n dale杯送比我,但我實在用唔著,屋企有指定family mug用緊,公司我又用開高身超大杯(唔洗裝咁多次水麻)...最後走去換貨,原本想要晒兩隻大萬字夾,但另外一隻又冇貨;咁諗住要細夾啦,但chip n dale個款超肉酸,對眼一pet黑色咁,太陽哥哥仲形容為好似盲眼一樣,哈哈!最後揀左Marie!




今個聖誕假期睇左三套戲:葉問、吸血新世紀、魔法童話夜;三套唔同片種,但都幾好睇!係魔法童話夜期望過高以致有d悶場,因為之前製作的魔幻奇緣超正麻,不過都有好多笑料,有d我仲笑得好大聲呢!






沒有留言:

張貼留言