2008年12月25日 星期四

2008-12-25 (Thu) 2008 Christmas Party




每年的十二月廿五日晚上,都係我跟碌齡朋友的瘋狂聖誕派對,今年都唔例外,因為食晚飯食遲左,趕唔切同陸BB玩,有點失望添...我地依足吩咐,九點前黎到,因為ALEX正送陸BB回嫲嫲家未返,我地就吹下水同影下相先!









等齊人後就開始玩集體遊戲啦,我地分左四組,先抽出四位隊長,竟然係兩對情侶,真係奇蹟!佢地四位先玩開口中分先後次序揀人!





由於遊戲太多亦好攪笑,我好想盡錄,所以紀錄係:2008 Christmas Party-遊戲篇


玩完遊戲就係交換禮物時間,每人都帶左份禮物黎架!



睇下眾有咩禮物啦!























楂住禮物影大合照係每年指定動作,今年當然亦唔例外!仲記得上年影左廿張,今年影十張算少了!













大家留意下第五同第六張有咩分別?...少左個 barry 呀!佢係比太陽哥哥禁低呀,有相為證,好好笑呀!但到宜家都睇唔出 barry 右面上的拳頭係邊個架呢??





接近尾聲,每組都影返張組相先!






呀BEN戴起牛仔帽上黎真係好似COWBOY喎!




情侶檔合照,多得我呢位攝影師啦!








今晚真係玩得好癲好開心,好似一年先有一次呢d機會咁,所以大家都好盡興,好在明記係度攪氣氛,笑到我死!今年年頭仲怕陸伉儷囝囝出世後,未必再有機會咁玩,點知一d影響都冇,真係好多謝陸伉儷的堅持與一切細心安排,令我地有個難忘聖誕,只要您地繼續攪,我一定會黎參與,直至死為止...哈哈!


上年的派對回顧:請按此



沒有留言:

張貼留言