2008年12月6日 星期六

2008-12-06 (Sat) 28個月紀念日


跟太陽哥哥第28個月紀念日啦,但今日都幾辛苦,因為要返早上PT,七點就起身了,太陽哥哥當然更辛苦啦,佢五點幾就起身開工;因為今日係紀念日兼我又過海返PT,約左佢八點幾係銅鑼灣食早餐,佢仲車我過左灣仔活道個邊食呢!

跟住就各自各返工賺錢啦,我返到下午一點半就放工啦,但太陽哥哥仲有三個鐘先放,我就去左 time square 等佢;今朝又凍又肚餓,食早餐時食得又急又多(因我食埋太陽哥哥件多士呀!!),十點幾就開始胃痛,PT個度又冇藥...所以一放工就去左pacific coffee休息,中間仲攰到恰著左添!


充電後就當然行街等太陽哥哥放工啦,間間舖頭都做緊sales,IT旗下舖頭最少都有七折,開頭都係齋睇咋,因為知好快應該半價,但睇中左後又心郁郁,怕之後減價仲混亂,我好怕好多人d衫又亂晒籠...等太陽哥哥黎到後,得到佢認同應該買既情況下,由齋睇變左堅買,哈哈!因為第三件會有額外半價,所以買左三件衫,紅色個件仲係太陽哥哥幫我係女人堆中搵到既筍野,好鐘意,醒目!



埋單時個sales話憑單去IT旗下舖頭買野,會有現金回贈;比如張單$500,買$1,000以下既野就最多回贈返$500,同50% off 差唔多!因為咁,我地又行呀行,行埋去金百利 izzue,不過冇咩收穫,只係超攰...去左starbucks休息,諗緊點運用呢張單,因為只得三日有效期,最後決定去葵芳行埋,順便試下未試過的"小城知味"!



"小城知味"開左好幾個月架啦,但都未有機會試,今日係第一次光顧,見個二人餐好抵食,我地就扑鎚啦!




我地揀左:老火靚湯(蓮)、酸辣湯、小籠飽、香油飯、花刁雞、脆皮素鵝、紅燒肋排、燒汁野菌豬手。










呢個二人餐真係又豐富又抵食,係個紅燒肋排差少少,其餘款款都唔錯!





沒有留言:

張貼留言