2008年12月24日 星期三

2008-12-24 (Wed) 2008 平安夜.鵝頸橋打冷晚飯


今日係平安夜,之前個兩年平安夜都是同太陽哥哥食buffet渡過,今年有咩攪呢?以往咁多年,我的習慣通常都係平安夜同男朋友一齊過,聖誕就同朋友們開派對,所以今日都係諗住同太陽哥哥行下街食下飯!


由於早前買了玩具比victor個囡囡凱玲,造就左我地今日過銅鑼灣比份禮物victor同gigi,victor見我地送禮物,就叫我地一齊食飯,我地都冇咩所謂,因為周街都咁多人,我地就去左鵝頸橋食打冷,揀了有d人氣既"明記"!




侍應們的"制服"都印了舖頭名字,好型呢!





聚精會神地在揀菜,兩公婆果然好襯呀!




我地叫左炒蜆、薑蔥炒蟹、沙薑雞、沙拉骨、蒜蓉豆苗、蠔仔粥;食物整體一般,蜆肉好細粒,沙拉骨金潮小廚好味d,蠔仔粥就覺得太陽哥哥樓下生昌較好味,炒蟹同沙薑雞就唔錯!









victor影相好合作呀,扮晒甫士,so good!





victor突然叫走魚,原來有條好生猛既魚係魚缸入面跳左出黎,好大條呀!



呢餐都幾貴,盛為六百幾蚊,咁貴既?原來兩隻蟹貴...victor仲請客,有d唔好意思添,不過呢個價錢真係唔太值,可以去到跑馬地熟食市場食翅仲抵呀!



同victor & gigi 分別後,我地就係銅鑼灣行街,買了兩條便宜裙子,亦係SOGO買了兩隻杯比媽咪,因為屋企的一套杯有兩隻打爛左!呢套杯我地都好鍾意架,用左差唔多三年啦,早前媽咪同囝囝個隻都打爛了,我知媽咪唔係幾開心,竟然比我係SOGO搵到,太好了!






因為六點幾就食晚飯,到夜晚十一點開始肚餓了,返到大圍後我地就去左食宵夜!



咁多野食只係四十幾蚊咋,好抵食呢!下次肚餓呢度係不錯既選擇,越黎越鍾意呢度了,咩都有得食,日本野、泰國野、潮州野、車仔麵舖、糖水舖、粥舖等等,仲要係開到好夜呢!




沒有留言:

張貼留言