2008年12月19日 星期五

2008-12-19 (Fri) 聖誕咭寄出晒啦!!


提提大家,今年我的聖誕咭大project已經完成,今日已全部寄出!大家估下我今年一共寫左幾多張聖誕咭?答案係...接近九十張呀!


我趕左五日五夜,終於完成左呢個一年一度的大project!我將所有寫好的咭叠埋影左張相,因為冇一個地方可以平放晒所有咭,下面張相其實已經放左好多層架啦;我冇吹水架,張張親手寫架,最重要係每張都有內容架,有內容意思係唔同既人有唔同既說話,並唔係求其兩句 "祝聖誕快樂新年進步" 呢d咁行貨架!冇錯,我係幾自豪架,哈哈!



叠埋晒有咁厚架:




今年應該係過往十幾廿年中寫比最多朋友既一年,因為今年我加埋比公司的同事,以前冇架,我以前覺得朝見口晚見面唔洗啦,但今年覺得,我呢個多年習慣的目的,其實都係想身邊的朋友可以感受到我對佢地真誠的祝福,因為係宜家呢個電子年代,我夠膽講已經好少人會提起筆寫咭送比朋友,所以決定比埋日日見到的同事們!雖然對某d人黎講可能覺得我唔環保,但呢個習慣我仍然好想堅持住,慶幸今年都仲能夠做到!





呢叠係本地郵寄既,海外個d一早寄左,見到面個d朋友仔同同事們當然會親手交比佢地啦!




人地話結婚印帖派帖好煩,我覺得寫聖誕咭要付上的時間同心機比起結婚派帖仲要多好多!因為帖已印好,入面一隻字都唔洗寫,而聖誕咭少少地點都會寫上半版紙!完成左今年的創舉,的確好開心!


各住朋友仔:開定信箱等收信啦,希望您地會感受到我的心意同鍾意張聖誕咭啦!



沒有留言:

張貼留言