2008年12月13日 星期六

2008-12-13 (Sat) 十二月之星生日慶祝



今日係慶祝碌齡朋友十二月之星的BBQ聚會,恭喜晒Alex同Ching Wing!


聽大家講起,原來今年已連續三年十二月之星慶祝都係BBQ啦!無辦法啦,十二月既天氣係好適合BBQ麻,我自己都好鍾意!




一去到要送禮物比壽星女先,知佢鍾意Elmo,搵左好耐先揀到樣實用Elmo野;其實係太陽哥哥買架,因為前幾日我又要返PT又約左屋企人食飯,無時間出旺角搵呢!不過呢份禮物我覺得好有新意又實用,好滿意呢,希望壽星女岩用啦!





今日有三架車,剛好十五人,因為琪琪同佢三位朋友臨時話黎,參加人數突然由十一去到十五,剛好 full house!






琪琪d朋友同Uncle Ben好岩玩咁,Uncle Ben果然寶刀未老呀下!嘻嘻~~




影下情侶檔先:






呀健成日比個側面我地,睇黎佢好滿意自己個七分面喎,哈哈!




影完情侶擋到朋友擋:











切蛋糕時間,梗係要霸位同壽星仔壽星女影返張合照先啦!



跟住大合照,好耐冇試過咁齊人啦!





同琪琪兩姊妹都影返張先,諗住一張正經一張唔正經;我都係諗住玩下,"夾" 下佢個胸算,點知呢個親細妹仲狼過我,一野楂埋黎,殺我一個措手不及!





跟住同企係隔離既太陽哥哥影,我地建議一齊楂佢,哈哈!



不過琪琪對太陽哥哥有d避忌,只係掂下...真係唔公平!哈哈!




沒有留言:

張貼留言