2008年12月18日 星期四

2008-12-18 (Thu) Royce 日本手信 & chip n dale 靴夾

 


呢盒Royce Christmas gift 好靚呀,食食下lunch Prof. Cheung 突然走入黎比我,話送比我地office 既聖誕禮物,不過比我揀先喎,仲話實有我鍾意個隻味!原來佢剛係北海道返黎,去之前問左yammy我鍾意邊一款royce朱古力呀,真係有我心呀,勁開心!


 


日本野唔洗我多講啦,包裝精緻,設計特別!



 


因為呢個gift set 係for kids,所以入面d朱古力同餅乾都好彩色繽紛呀!


 


拎晒出黎同佢地大合照先,其實大部份我都試過啦,因為我舊年都買過盒聖誕禮盒裝,只係d聖誕packing我未見過同覺得好可愛好靚呀!



 


呢d係朱古力仔,專比小朋友only,最低個五粒好特別,砌埋一齊就係ROYCE!真係有心思!



我未食過曲奇,所以揀左呢樣,大家估唔估到我揀左邊款呢?梗係我鍾意的心型啦!嘻嘻~~



 


另外,上星期買左chip n dale 靴夾,不過係膠黎造,冇送比ching wing個款全毛毛質料咁high,係度同大家分享下先!



其實屋企點止一對靴,我想買多一兩個架,但其他公仔都唔靚,但又唔會買晒同一款chip n dale 架麻,因為我屋企d靴比媽咪放晒係隔離屋,阻地方喎,咁我買的話當然要唔同公仔啦,因為我幾乎都係老點威哥過去幫我拎架麻,對男仔黎講,用唔同公仔形容邊對靴好過形容對靴係邊對打邊對吧,哈哈!



 


沒有留言:

張貼留言