2008年12月7日 星期日

2008-12-07 (Sun) 繼續shopping!!


今晚太陽哥哥有飲宴,佢著到好型仔呢,不過咁樣去開工楂車...我都係第一次見,哈哈!其實佢有諗過開工後返屋企換衫架,但我見佢有幾個鐘空檔咁悶,不如我出黎陪佢係旺角食tea同行街啦!(其實係又想用尋日張單....嘻嘻!!)


去左delifrance食tea,趕得切食下午茶,so good!





由尋日行到今日,終於有收穫啦,用晒尋日張單之餘,仲爆左quota,不過唔緊要,因其中一件本身都做緊匯豐信用咭半價,所以冇損失,全部都係半價,yeah!!






呢件男裝係我送比太陽哥哥架,就當係28個月紀念日禮物啦,因為佢又送左d衫又送左朱古力比我呀!




呢件毛毛外套好軟綿綿又舒服,行潮流特區時見到買架!



總括呢兩日收穫好豐富,買左咁多衫,聖誕有靚衫著啦,不過要努力返工賺返d錢先!但好似又有人睇中我用匯豐信用咭買衫張單,又想揀件半價外套喎,呵呵~



沒有留言:

張貼留言