2008年12月12日 星期五

2008-12-12 (Fri) 威哥請大家打邊爐@家中

 


好耐未試過一家人咁齊整食飯啦,因為真係各有各忙,夜晚又好多野做喎;威哥上個月返兼職賺左d錢,佢話請我地請返餐呀,有點名架,唔係個個有幸架,哈哈!


今日呢餐,係兩星期前約好架啦,咁難得又天氣凍,一於打邊爐,威哥比左四百蚊媽咪買餸,好型呀,大哥仔了,希望佢越來越乖啦!


返緊屋企途中,已經比威哥奪命追魂call,因為當時我同仲太陽哥哥係青衣城買緊褲呀,哈哈!佢話已開始,叫我快d返...但最唔開心係聽到:d野搬好晒過隔離屋,爐都開埋啦!我心諗:下,過隔離屋?個邊百無喎,我咪冇得珠光寶氣?好sad...太陽哥哥係電視精,佢聽到後都呆左...哈哈!


今晚d餸唔錯,有蝦、帶子、蠔等等!



 


琪琪當自己係明星咁周圍同人影相啦...





但威哥唔肯就範,死唔比塊面出鏡,哈哈!



 


我都要同太陽哥哥同媽咪影張先,太陽哥哥又扮野啦!



我係咪較琪琪同媽咪似樣呢?嘻嘻~~



 


琪琪見太陽哥哥成日瞇眼,話要學佢喎,但...好似痙攣多d喎,哈哈!超爆笑!




 


沒有留言:

張貼留言