2008年12月8日 星期一

2008-12-08 (Mon) 2008的第一個聖誕餐


2008的第一個聖誕餐,獻左比同事們!


公司早前收到某書院攪的聖誕火雞午餐單張,同事們提議一齊去食,其實我麻麻架,見個menu好似 party menu 咁,我媽咪都煮到,冇咩特別,又唔太抵食咁;但費事好似成日唔合群咁,加上都有close的同事去,所以最後都參加左!





我地係 10 號檯,難得 Yammy 同 May 都肯陪我拎住個 table stand 影相,嘻嘻~~





我既抽獎券係11同 21,但d禮物係極普通,冇期待要抽到...




聖誕老人會過黎同每張檯合照架,仲有糖果派,我最鐘意反而係d糖果,拎左幾粒,放係公司食麻,嘻嘻~~




上星期五係 Diana last day,都未有機會同佢影相同farewell,早前佢都報左名今日同我地食呢餐,各同事都好似suppose今日同佢farewell返咁!




食物相片分享:












所謂火雞,只係切左幾片放係炒飯上面,超奇怪呀,飯後同事們都覺得呢餐被厄左咁,非常縮水,我都覺得係;第一餐聖誕大餐竟然有不愉快經歷,不過都有開心既地方既,就係聖誕老人派d糖果,同埋有Yammy & May坐係隔離囉,我先食得咁開心咋!



沒有留言:

張貼留言