2008年12月3日 星期三

2008-12-03 (Wed) 十週年另一飯局

 


今日係十週年另一飯局,因為jimmy sen星期一唔得閒,約左佢今日,因為佢會楂車,就叫足五個人喇,當然唔少得由第一日睇到我宜家咁大既esther啦,當年係佢請我架,一入黎就幫佢做野,直至2005年佢離開我地office,個五六年佢真係教識左我好多好多野,我一路都視佢為我第二個媽咪架!


因為有車可以去遠d,揀左好耐冇去的駿景園惠比壽食日本野!其實惠比壽都睇住我大,呢間餐廳,我真係同過好多唔同既人黎食,無論係同事或者朋友...又好感慨again!



 


影下相先,由於坐係角位,轉唔到位,不能同每位好朋友影張獨照添!





 


呢度既壽司魚生便當受好多同事歡迎架,可惜我唔食魚生!



鐵板都好足料,記得elsa最鐘意食!



我就揀左大和牛肉同吉列薯餅,好好味呀!



 


沒有留言:

張貼留言