2008年12月15日 星期一

2008-12-15 (Mon) 忙裡偷閒.大尾篤悠閒午餐


上個禮拜Jimmy突然問我平時可唔可以十二點lunch,我咁flexible,當然冇咩問題啦,拎time off咋麻,哈哈!原來佢想帶我同Yammy去大尾篤食lunch呀,我地黎左呢間叫Luca既意大利餐廳!




食lunch走到去大尾篤,我都係第一次!一黎到就好有渡假feel,無論環境、天氣,懶洋洋咁,好舒服好寫意,唔想下晝返工呢!



搵唔搵到Jimmy同Yammy呢?嘻嘻~~




咁既環境同天色,您地話係咪好想繼續放假而唔洗返工呢?





諗住意大利餐廳會好貴,又唔係喎,Jimmy話lunch唔貴,六十蚊有找就有個set lunch,簡直係低消費高享受呀,一流!


不過我想食牛但今日冇呀,似乎要逢一三五先有,我仲話下次要揀一三五再黎過呢!低消費高享受喎,黎多幾次又何妨呢?嘻嘻~~




呢個壺幾特別,一邊係橄欖油一邊係醋,兩條管道係個壺入面混為一體呢!




麵包好鬆軟,我掛住周圍影相個湯都凍了,不過都好味,唔知係咪肚餓加環境正刺激食慾呢!




Jimmy的什扒:



Yammy的香煎鴨胸:



我的炭燒排骨:




回程時經過海灘,影低呢個海邊美景先!真係好舒服呀,好想快d再黎,突然間好想有架車呀...!





突然有個UPSET車牌閃過,即刻叫Jimmy追佢,因為我要影相,Jimmy-san當然好合作啦!個車主又會改過咁既名做車牌既?不過又真係幾攪笑喎!





沒有留言:

張貼留言