2008年12月19日 星期五

2008-12-19 (Fri) 一日兩個Christmas Party

 


今日全日個肚都長期處於超脹同勁飽既狀態,因為一日有兩個Christmas Party,一個係Prof. Cheung屋企,一個係Faculty的Christmas Party!


Lunch時間先去Prof. Cheung屋企的Christmas Party,其實上年都有黎呀,一向都知Prof. Cheung屋企多M&M,舊年我都影左好多架啦,不過大家仍可比較佢有咩唔同;先係呢棵聖誕樹,一見到就覺得sharp過上年,因為今年的M&M係一串串好似窗簾咁,好型呢!




 


客房的架上多個幾隻M&M新擺設,因為我地今年早左到,唔洗咁快應酬學生住,可以慢慢欣賞,發覺有d舊擺設其實我上年都miss左呢!








 


客廳的另一棵聖誕樹,其實上年都有架,但上年掛住周屋睇M&M,忽略左呢個pork chop系列原來係咁cutie既,因為每隻pork chop都係seasonal,兼且已經絕晒版買唔到架啦!好似有萬聖節版、畢業版、聖誕節版、復活節版、我愛您版等等!









 


我最鍾意係呢兩隻聖誕版同復活節版,尤其是隻復活節版,我叫佢做BB,可能佢著住的衫仔好BB feel,我係咁同佢影相,仲拆埋出黎楂住影添,Prof. Cheung仲笑我咁快有母愛!






其實鍾意呢兩款係佢地都有個共通點,大家留唔留意到呢?就係佢地都有著鞋仔架,真係勁可愛呀!





食野時間,連M&M都係其中一道菜式,仲有M&M碟!






今年d食物好正呀,多到二十個人都食唔晒!















最後梗係要影大合照啦!




到下午茶時間就係Faculty的Christmas Party,今年加插左BINGO遊戲,Yammy好幸運地第一個得獎;但成個遊戲都唔太好玩,可能禮物太細份了,只係三粒金莎朱古力...





周圍到同事影下相先:







今天真係好"咋"呀,平時試過有一百份抽獎禮物,今年竟然只得二十多份,應該係我係度做左咁多年最少的一次了!我成個office十幾個人都冇一個中,失望透了,都係影多幾張合照好過!





呢兩個Christmas Party其實都係一年一度,只係今年咁岩攪正係同一日,我舊年都有記低架,大家有興趣可比較下:
2007 Prof. Cheung's Home Christmas Party & 2007 Faculty Christmas Party


2006 Faculty Christmas Party 都有記低呢,咁就橫誇左三年的Christmas Party,大家可睇下我有咩轉變呢,blog真係一個好有用的回憶呀!


 


沒有留言:

張貼留言