2008年12月1日 星期一

2008-12-01 (Mon) 十週年


今日係2008年12月1日,係我人生一個蠻重要的日子,因為十年前的12月1日,係我第一日踏入中大呢個大家庭,所以今日,就係我加入中大十週年既日子啦!時間真係過得好快,令我有d感慨呢,咁就十個年頭,仲要係佔左我暫時人生的三分一時間呢!


雖然對中大冇咩歸屬感,但一個人係一個環境做左十年,點都有佢當中的意義同感情既!對中大可以講係又愛又恨:愛,係佢既穩定工作環境同時間,仲有好好的福利,包括假期、收入、醫療、公積金等等;由今日開始,我將會增加到有三十日年假喇,人工就暫時繼續每年跳point,直至頂點為止,公積金就我儲5%佢儲15%,真係好好架,出面實搵唔到!至於恨,最大問題係人事變遷喇,好同事可遇不可求,我係度做到咁耐,當然都希望有一班戰友陪我一齊打仗啦,但奈何,合約制員工係中大的福利只屬非常一般,所以office的turnover真係好高,尤其呢幾年,真係睇住好多好同事走;而管理層就好怪,每個員工走,一定會對公司有影響,但佢地對呢方面的應變措施,真係超差呀,諗起就令人激氣!


今日咁特別,yammy叫我出去食飯,咁我就叫埋同我有返咁上下年資既同事一齊去食,話晒佢地睇住我由細個女變做大個女架麻,其實係最唔想做席上最老個個啫,哈哈!






我地去左UC麥生個飯堂,只係數位同事加幾味點心餸菜,但我鐘意這樣的飯局多過好多人的應酬飯局,因為席上都係我喜愛而佢地又愛錫我既同事!









沒有留言:

張貼留言