2008年12月22日 星期一

2008-12-22 (Mon) 2008聖誕咭 & 2009年曆咭

 


相信好多朋友們都收到我送上2008聖誕咭 & 2009年曆咭了,又係時候同大家報導下佢地既製作過程!


呢個係電腦稿:



 


呢個係好珍貴的手稿,係成個製作的精髓,尤如電影的story board一樣,冇佢地就唔會有今日的製成品!



 


係呢個真稿,亦係朋友們收到時的聖誕咭同年曆咭;每次的藍色都好難掌握,電腦睇同印出黎睇,都總係有出入;係喎,唔知朋友們一共搵到幾多個錯處呢?


其實講返今年呢張聖誕咭,一開始我地係冇諗住男女仔各一邊咁印架,好好的太陽哥哥原先諗住整張係我個樣的聖誕咭,等我可以送比我既朋友仔,所以畫左一個男仔一個女仔,但到問價時發覺男女分開印價錢貴好多呀,所以決定放埋一齊印,太陽哥哥仲好好比我做封面添!等左幾十年,終於上到封面啦,哈哈!


跟住出黎效果都好好,我地一拎上手睇先發覺好似玩 photo hunt 咁囉!早知有呢個效果,我實叫太陽哥哥整多d唔同啦!



 


年曆咭延續左上年的意思,但我地下一步係點,仍然都係無可奉告呀,真係唔好意思喇,繼續 to be continued 住先啦!嘻嘻~~



各位朋友仔:唔知您地覺得今年的製作如何呢?隨時歡迎比d意見,我會轉交比負責既設計師知架啦!嘻嘻~~


唔知大家記唔記得2007聖誕咭 & 2008年曆咭係咩樣既呢?隨時可欣賞返架!


 


沒有留言:

張貼留言