2008年12月20日 星期六

2008-12-20 (Sat) 吉野家日式牛肉火鍋 & STITCH靴夾

 


今朝要返PT,一點半放工後等埋太陽哥哥四點半放工,大家都係早上食早餐到宜家,所以即刻走左去食野醫肚,攪到夜晚唔太肚餓下唔知食咩好,最終去左吉野家叫左一客日式牛肉火鍋一齊食,另外加多客肥牛,份量剛剛好!




第一次試吉野家的火鍋,感覺好正好抵食,因為跟有一大碗珍珠米,兼且鍋底仲有烏冬,個人覺得好味過大家樂的一哥火鍋!



 


一放工其實走左去Delifrance食 lunch set,個蒜蓉飽真係好正,今日好似係食食食中渡過!




 


除左食,都有收穫既,太陽哥哥好唔開心我自己買左個chip n dale靴夾,佢好想我鍾意既chip n dale野係佢買而唔係我自己買呀,買左都冇法,不過我屋企唔止一對靴,靴夾咁有用,買多一兩個都得,為左易d識別,今次揀左史迪仔!



 


沒有留言:

張貼留言