2008年12月25日 星期四

2008-12-25 (Thu) Family Xmas Dinner @ 金潮小廚


成個聖誕假期總要陪屋企人食餐飯吧,如往年一樣,由於晚上要去陸伉儷屋企開瘋狂派對,先跟媽咪威哥食飯先,我地揀左剛搬了新址的"金潮小廚"!




琪琪今年帶了幾位朋友一齊參加,所以我地就一齊食晚飯,人多食中菜仲好,可以叫多幾味菜!





叫了八道菜:帶子流沙賽磅蟹(好味!!)、生魚皮、咕嚕肉、椒鹽鮮魷(好味!!)、沙拉骨(好味!!)、黃金蝦(差左!!)、上湯豆苗(唔記得影!!)、魚腩煲(唔記得影!!)!









走時琪琪話要影商場的聖誕裝飾,仲要扮最左邊隻鹿喎,大家覺得扮得似唔似呢?哈哈!




我係斯文人,當然正經好多啦!





呢餐晚飯我亦特別準備左個驚喜比威哥,其實每年的聖誕同生日,我都會預左比利是或者禮物呢個仲係求學階段既細佬既,當然利是就最實際啦,今日晏晝係太陽哥哥屋企無聊無野做,於是就...


先好好善用Prof. Cheung 送的朱古力紙盒,寫了一張字條,其實係同威哥講因為金融海嘯,家姐損晒手冇晒錢啦,物輕情意重,寫上真心的祝福說話遠比禮物來得珍貴...我一路寫都忍唔住笑,因為實在好鬼誇,哈哈!



紙盒cover底其實藏了一張五百元紙幣,睇下佢會唔會發現啦,嘻嘻~~




原本只諗住用個大盒裝張紙條仔扮大禮物就算,點知靈機一觸,環顧四周,諗下有咩可放埋入去,於是...拎了太陽哥哥屋企的食物同零食,我連手袋裡的朱古力都拎埋出黎呢,諗住做戲啫,玩完會拎返,哈哈!



跟住包返好,我一路包一路狂笑,因為放埋個林柿真係笑爆咀呀,諗起威哥到時打開後係咩反應就好好笑,哈哈哈哈!



扮晒朱古力禮物,真係估佢唔到入面原來有d咁既野吧!




拆禮物時刻,請留意威哥一百八十度轉變的笑容!


 

真係好攪笑好開心,一家人就係想咁咋麻,所以話呢,生活一定要有情趣,無論對邊個都好,耐唔耐都要攪下新意思!



沒有留言:

張貼留言