2008年12月23日 星期二

2008-12-23 (Tue) NokNok-The-Santa


唔知大家有冇發覺今年我一個聖誕裝飾都冇提及過呢?因為實有太多朋友影相了,無咩新意,所以我特別委派左 NokNok-The-Santa出去四周採訪,順道報告比我邊度既燈飾係最靚既!LET'S GO~~


NokNok-The-Santa @ Disneyland




米奇老鼠大屋,我未去過呀,係咪聖誕先有架?全屋既野都 Jumbo size,我都好想去呢!




NokNok-The-Santa @ New Town Plaza




NokNok-The-Santa @ IFC




NokNok-The-Santa @ Megabox



被遺棄了,好可憐呵!




NokNok-The-Santa @ Ocean Terminal




NokNok-The-Santa @ Ocean Park




NokNok-The-Santa @ Home



被整古了都唔知,哈哈!




NokNok @ Festival Walk (件衫洗左未乾呀!! hehe~~)




NokNok @ Elements



Kiss Kiss~~




同場加影 - 搶眼鏡連環圖:




沒有留言:

張貼留言