2008年12月11日 星期四

2008-12-11 (Thu) 超市入貨


天氣咁凍,唔知大家有冇發覺,朝早食完個麵包都好似仲係差咁d野,唔夠飽咁呢?除左咁不特止,我仲成日口痕,唔知係咪天氣凍的關係,個口成日想o趙野,所以呢排已清晒公司d零食!


尋日行開超市,望到杯麵減價做緊六蚊個,比著以前,六蚊個都仍然覺得貴;但我突然一諗,美心宜家d麵包都要六七蚊個,朝朝食完又唔夠飽,咁杯麵先係六蚊個,又多d份量又可熱辣辣,用黎做早餐好過食麵包喎!


於是決定以杯麵做早餐,六蚊六蚊就...買左接近十個;一個人黎講,算幾多啦!另外又買下d叮叮意粉咁啦...零食都要添置,買下買下就買左咁多啦!



呢度未係全部,因為送左兩個杯麵同一盒麥提莎比太陽哥哥;佢真係丫,買時打比佢問佢要唔要,諗住掃埋貨比佢,佢又話唔要喎;點知返黎聽完我既杯麵同麵包理論,見住我d戰利品又笑騎騎拎住問我:Can I .......?哈哈!


諗住只係買一百蚊野,點知埋單時接近二百蚊,條數又會突左咁多既...睇黎我距離做師奶仲有一段距離呢,哈哈!



第二日返 PT 時 Elsa 送了盒朱古力比我,原來佢唔知之前我成日都買呢隻brand黎食架,我仲話佢知我做手術時 Yammy 仲送過盒鐵罐裝比我添呢!



Elsa :就係呢罐啦,一罐有晒兩隻味架!Yammy 好早就知我鐘意食啦,原來您又鐘意食既!





放工經過零食物語見到近期鐘愛的 Jagabee 又減價,用埋會員價買只係$23 三盒,好抵呀!



呢個仲係聖誕 packing,電話繩隻公仔仲唔同之前個款呢!




沒有留言:

張貼留言