2008年12月25日 星期四

2008-12-25 (Thu) 2008 Christmas Party - 遊戲篇


第一個遊戲係"同生/共死/您死/我亡",都係熱下身,好碎料;不過有d動作都幾攪笑,好似楂咪咪、扮狗叫等,呢兩part都咁岩抽到"共死",所以要兩組一齊做!






睇下我楂alex咪咪,簡直係:快、準、狠!


 


兩組一齊跪地扮狗叫,十隻癲狗咁,好嘈呀!


仲有太陽哥哥"我亡",所以自做五下蜈蚣彈,勁呀!




第二個遊戲係"懞眼傳乒乓波",呢個遊戲節奏略慢,攪到我等玩其他遊戲等到好心急呢!






第三個遊戲係"風中汽球",都係考智力同合作的益智遊戲,因為要keep住氣球停留係風扇上的確有難度,時間掌握上要岩岩好,汽球的大細亦要吹得有技巧!


咁樣圍住個汽球唔比佢跌都幾攪野喎!



我組的monica護球都唔輸蝕,比人笑做新鮮人都冇所謂!



呢組搵琪琪負責吹氣球,策略上會唔會計錯數呢,琪琪只識喪笑,我諗三分鐘後都未必吹到一個汽球,換人吧拿...哈哈!



第四個遊戲係"唔係丫麻咁鬼易",排好櫈後就開始玩啦,開波前先影張和和氣氣照片先!




題目:拎家用會同對方講咩 (留意明記的性感睡衣同比您x,笑到收唔到聲!!)



題目:sex toy 產品



跟住到另外兩組:



贏左個兩組再戰:



題目:咸濕戲名



題目:做愛招式 (點知竟然輸左比"燒鵝脾",爭拗左好耐都係輸,好唔抵呀,我仲有好多答案係腦海度未講架麻!)




第五個遊戲係辣辣壽司邊個食,冇咩難度,靠運氣而已,主要係被折磨食wasabi壽司啫,我地仲咁岩玩到人人有份,永不落空!


未開波先黎楂楂手,做個好朋友先!



WOW~~




明記係呀BEN辛苦狀態下,叫佢講講被雞姦感受,笑爆咀!



笑得咁開心,一陣您就知!



果然...問您死未?



食到好惡呀!(留意cw仍在後排努力啃壽司中...)


到另外兩組,又楂楂手先!


佢地先輸,今次到CW同休影相,哈哈!






第二局我地輸...



我冇咩事咁喎,因為...琪琪偷偷幫我食架,嘻嘻~~



最後決賽,又楂楂手!



四舊特別加料炮製壽司比最後呢ROUND:



我個組贏左,我開心到成個彈起,仲跳到好高添,好似中頭獎一樣!頭先個遊戲又係我同太陽哥哥個組決賽,今舖又係,上一舖佢地勝出,今舖就我地,勁開心呢!最慘佢地又要食,休食到...高潮再現,哈哈!




我都要拎定水比太陽哥哥先!




第六個遊戲係大電視,四組輪住咁玩,今年學獎門人咁用英文,好爆笑,大家又睇下自己會識答幾多題啦!(由於原短片SIZE太大不能上載,呢個係壓縮左的短片,聲音變了少少聲同有雜音,唔係咁清楚!)


爆笑估估下:鐵奶罩變襟章?? 熒幕情侶變家好月圓?? 開放變淫蕩?? 乳貼變乳頭??



一野就估中:割包皮!屎眼!辣身舞變熱身舞??




留意琪琪點表達 "震蛋" "變臉",十級爆笑!仲有扮雞叫到似模似樣! 雞手鴨腳變雞札?




攪笑題目:關公(點解會變做:鬚??老人??)






最後一個遊戲係啜乒乓波,我建議玩架,因為係屋企發現用風筒都玩到,不過要watt數大的風筒,我平時個頭咁IN,一睇就知用salon size風筒先吹到咁型既秀髮啦,成1800 watt架;為左不容有失,我仲有兩手準備,就係帶埋太陽哥哥屋企個風筒黎,誓要玩到為止!咁重拎左兩個風筒黎都好值得既,因為個個都玩得好投入呀!


個波未放好kayan就啜定,評判 karen 一句 "未得呀!!",笑死人!



明記一黎就大叫WOW一聲,奸招嚇窒呀BEN,笑爆咀!




比賽完後大家都意猶未盡,話要繼續玩,仲要男女一邊,其實想佔便宜啫,哈哈!以下兩段片都有好多金句,大部份都係出自明記把口,有呢個攪笑王係度真係開心!


- 我係人肉吸塵機?


- 琪琪初吻?明記好攪野,話等左成晚就係同琪琪啜,仲話唔要風唔要波得架啦,又話呢舖玩得特別開心,仲特登唔吸,照爆笑!



- 琪琪VS ALEX,明記又出金句,話琪琪由$200升價到$250,正野黎架!


- SUNNY VS YAMI,全場最狼男士睇怕都係太陽哥哥啦,我諗冇咩邊個女朋友會比個男朋友玩到咁癲吧!不過講真,呢方面我又真係幾大方架,哈哈!




明記 vs Monica (金句:慢慢黎,仲有好多時間,伸晒脷添!!)




沒有留言:

張貼留言