2008年12月21日 星期日

2008-12-21 (Sun) Dinner @ 深圳巴蜀風


今日等埋太陽哥哥放工後,就趕上深圳,主要係同raymond食飯聚聚,因為真係好耐冇見啦!今次raymond帶我地去"巴蜀風",佢話仲好味過毛家飯店呢!



餐廳外面成個堡壘咁,好型呀!




入面有幾層,傢俱全係木造,成個樹林一樣!





中間有個大窿,上下層相連,我地要求坐"窗口位",咁就可以望下層的"景色"啦!





v


呢度好講究調味,成張檯放滿調味料同醬油,任君選擇!



餐具上全都印上 "深圳人的川菜生活"!




豬腳湯:



巴蜀老坛子 [$28]:



蒜蓉紅菜苔:



宮爆雞丁 [$26]:



口水雞 [$28]:



綉球豆腐 [$28]:



呢度食物真係唔錯,價錢亦好抵食,可能偏偏地鬧市,唔係咁多香港人識,所以價錢亦係同胞價,不得不認同,毛家飯店好多香港人識,較為出名,價錢都偏貴了!巴蜀風網址:http://www.bsf.cn/index1.htm






今日係過冬,估唔到我地唔係同屋企人過,而係走左上深圳搵raymond食飯慶聖誕賀新年,太陽哥哥仲親手送上聖誕咭呢!不過真係好耐冇見,其實我都好掛住佢呢!







走時見到大門口有侍應係度整緊麥芽糖花,唔知係咪咁叫...但佢好勁,連單車都整到!









跟住返東門行街,難得上黎,梗係睇下有冇平野買啦,我搵到香港冇既Andox絕版產品!



標籤上仲有Andox小檔案呢,好攪鬼!



好鍾意去旅行的我,已好耐冇去旅行了,今日上深圳,我開心到有如去旅行一樣,話晒都過左香港關口麻!行街時有如大小姐一樣,我入舖頭揀,兩個男人就係門口守候(其實係我叫佢地係出面傾計等我既),必要時就入黎幫我講價,收穫唔錯,好開心呀!我地諗住每個月上深圳一次,見下raymond同行下街,一舉兩得!





沒有留言:

張貼留言