2008年12月17日 星期三

2008-12-17 (Wed) Pokka Cafe Dinner & 工展會


聖誕就快到啦,情侶們通常都會去食個開心聖誕buffet,我同太陽哥哥都有諗過,但邊日食其實冇所謂既,最重要唔想比人"掠",所以原本諗住今日去萬豪食,早一個星期平d麻,可惜上個星期book時,原來成個十二月full 晒了,唯有waiting list 啦,聽同事講先知,如果book萬豪或香格里拉等,十一月就已經一早book 晒架啦!


我地期待住waiting list,希望有人唔去,點知...最後都冇份,但唔緊要啦,又唔係第一年同太陽哥哥過聖誕,我地上兩年已係平安夜正日食過兩年聖誕buffet 啦;加上佢已經有第二手準備,就係book左我鍾意的pokka cafe,仲要係窗口位呢,真細心,嘻嘻~~




pokka 無論邊間分店,食物質素都好高,樣樣野都好好味呀!







呢個牛扒三重奏其實好耐之前同事聚會都食過,好回味所以今日介紹比太陽哥哥,佢都好鍾意呀!



我地對Carbonara意粉情有獨中,五月時係泰國食過一次後就返尋味,我之後就記住呢個名;pokka都係第一次食,不過略嫌cheese味重左,同落左我地一向唔太好的鹹火腿!




食完出黎對面就係維園工展會,我咁大個女都未去過,太陽哥哥就話入去行下!



原來工展會賣好多野食,咁點解會叫工展會而唔係食物節既??





去到已接近九點,得一個鐘時間,所以我地冇仔細睇,只係想去美食廣場個邊睇,因為見報紙話有蚵仔麵線同鮑魚呀!


行緊途中,當然唔放過任何jumbo size既野啦,我最鍾意架麻,所以拉埋太陽哥哥影相!雖然好低B咁,但睇返好攪笑丫,有d仲設計係個booth既頂,太陽哥哥仲叫我快d爬上去影呀,哈哈!







 


呢兩個booth佈置得好靚呀,一望過去就搶晒其他booth鏡!





係美食廣場我地周圍睇下有咩食,蚵仔麵線賣相麻麻,唔知係咪放左成日,覺得d麵線好似林pat pat咁;最後試左路人甲極力推介既"花膠翅",我仲用懷疑既眼神望住佢,佢就即刻努力澄清佢唔係做媒,又係咁解釋佢係熟客等等;見太陽哥哥平時都鍾意食碗仔翅,我地都買碗試下!



落左花膠既碗仔翅真係第一次試!




食完翅就搵鮑魚食,間間都大概三十幾蚊一隻,始終唔知咩質素,我地揀左間五十蚊三隻黎試;不過鮑魚始終係貴價野,唔好抱好大期望,好細隻架咋!



咁睇d鮑魚又好大隻喎~~



呢隻超級大鮑魚雖然係假,但又整得好鬼似,有層汁係面,令立立!諗返d鮑魚又真係幾好食,宜家諗返都流口水添,工展會好似仲開好耐,如果有朋友有免費飛唔要比我丫,等我入去食下鮑魚都好,嘻嘻~~




除左食,我地只係買左一樣野帶走咋,就係下面的壽桃牌食品,都係貪d杯粉絲抵食可當早餐,下面所有野夾埋只係$60咋!




見到2009 JAZZ係抽獎頭獎呀,我都想要...但明知冇可能,影張相算啦!




值得一提係今日過紅隊時見到一間好罕有同型既跑車,即刻影低左!





沒有留言:

張貼留言