2008年2月29日 星期五

2008-02-29 (Fri) 四年一次的閏年


今日係四年一次既閏年,四年先一次喎,比起咩情人節呀、聖誕節呀、生日呀等,仲"京"貴仲值得慶祝啦,大家話係咪?


我同太陽哥哥約左去銅鑼灣,我等佢放工,先去citisuper行下,心血來潮想睇下個超市有冇咩日本野買,點知...比我見到我鐘意飲的bikkle同suntory既西柚汁,個刻真係好開心,好似去返一月北海道旅行時咁!聽victor講過香港有bikkle買,但唔知連suntory西柚汁都有;香港有得買,咁間唔中買下就可當去左日本了!哈哈!



經過royce,又有新發現...new item?咪我係日本時都買左囉!一早食左頭啖湯,好型呢!哈哈!




晚飯去左食味千,點知撞破左太陽哥哥同事matt同女仔dating呢!嘻嘻!




happy friday加閏年,行夜d都唔怕啦!我地去左行ikea,跟住sogo超市,係sogo門口撞到牛扒哥哥同粟米姐姐呢!嚇死呀!!


落到sogo超市又睇下有冇咩係日本見過而呢度都有得買先!嘩...多囉,仲多過citisuper!粟米湯呀...太陽哥哥買左成十罐咁重咁拎返黎,以後唔洗咁晒腳骨力了!



又有suntory西柚汁...大細杯麵...可惜有milk seafood同cheese curry味,唔知幾時香港先有得買呢??



夕張蜜瓜汁...真係好有親切感,好似飛左返北海道咁呀!



好得意既戒煙糖,唔知work唔work呢??



今日真係幾開心,行到唔捨得離開個supermarket,因為一走就會見返繁忙既香港街頭,我身在北海道夢就要醒...我地行呀行,行到去灣仔先搭巴士返屋企,仲第一次見到灣仔泰妃雞的所在地,但呢度我都唔識行黎,黎到食既機會應該好少了!



沒有留言:

張貼留言