2008年2月11日 星期一

2008-02-11 (Mon) My Birthday (Part 2)


今年生日沒有請假,一來剛去完日本已放左好多日,二來公司要食開年飯,三來新年後返去可以逗好多利是麻!



繼尋晚的十二點慶祝後,今日放工後會繼續我的生日慶祝Part 2,其實嚴格黎講,計埋日本旅行時的預祝,應該係Part 3之真!放工後約左太陽哥哥係尖沙咀等,佢同我去holiday inn食自助餐!



呢度食物一般啦,不過有生蠔食我就好開心!



不過冇太陽哥哥鐘意的長腳蟹,似乎...都係九龍酒店好味d!



熟食野我最鐘意食廚師煮的牛柳,反而燒牛肉有d韌;太陽哥哥就鐘意片皮鴨!



七彩壽司,可惜我一舊都冇食!



雪糕係 Häagen-Dazs,梗係食多d啦,不過都係鐘意 movenpick多d


 


返到屋企,太陽媽媽送了我兩封利是;其實佢今日上晏打過電話比我架啦,親口同我講生日快樂,仲話禮物今晚比我,真係估佢唔到!調返轉我都唔敢呀,通常只會SMS,所以我當然好開心啦!



 


多謝今日為我送上祝福的所有朋友,特別係elsa超準時兼親口唱比我聽既生日歌,仲有yammy、phoebe、jimmy、esther、michele、休、ben、明記、armand、tony、yolinda、ronnie、didi 等的道賀!


另外,值得一提係威哥的sms,我睇完差d喊出黎,諗緊好唔好寫出黎同大家分享,最後決定寫:


雖然message係咁遲~但真人一早講左~我知妳唔介意既~生日快樂~


這些年來辛苦妳了~又要擔當經濟重心~又久不久要受我氣~但每次我一有需要妳一定會口硬心軟咁幫我~對不起+謝謝妳


下年妳可能就要過新生活~希望妳幸福快樂~更希望妳可以搵返世上最古老最簡單的愛


弟.威上


睇完好有感觸,首先覺得細佬真係長大左好多,識諗好多,同埋近年亦幾次發現佢既中文水平原來唔錯!其次覺得自己多年黎對屋企既付出原來都係值得既,我承認每當辛苦時,曾怨天尤人,會諗點解咩都要係我去揹?今日,當見到細佬呢個sms時,會覺得過去所付出都係值得既!對不起+謝謝妳...呢句好正好有feel,我好鐘意;因為呢十幾年,真係比威哥激唔少;但又衰在比佢睇得出我係一個口硬心軟既家姐,哈哈!


我回覆佢:好感動...眼淚快要流出來...我的弟弟真的長大了!門面的禮物也不及您親手做的蛋糕來得珍貴;敷衍的一句生日快樂,也不及您真誠的祝福來得窩心!我地血脈相連,是一生不變的關係,多謝您做我弟弟就真!


媽咪講笑話我地兩個係度互相吹捧,作野好勁呢!我承認,有少少誇張啦,但都係用幽默的手法表露出心底真心的說話姐!


 


除此之外,今個生日,太陽哥哥花左好多錢了,所以過幾日的情人節,我想一切從簡,因為過埋今日,我地要努力儲錢,為我地既目標努力!


今年生日的所有一切...知您花了好多心思同時間,謝謝您!謝謝所有愛錫我既人!



沒有留言:

張貼留言