2008年2月23日 星期六

2008-02-23 (Sat) 二月之星生日慶祝 + 碌齡大賽


二月之星咪係我囉,由於ben係新年期間返左大陸,我又想等埋佢,所以碌齡朋友一早約好左係今日同我食飯慶祝 + 碌齡大賽!


下午先同太陽哥哥去megabox睇野,係九龍灣用左細妹送既$50 cash coupon食左杯好大好正既雪糕!



新年雖過左,但正月未過麻,megabox正門既佈置仲未拆,公仔好大個好得意呢!




之後趕去長沙灣小金象食我最鐘意既泰國野,晚飯飯局有十一位朋友,我地叫左九個菜;琪琪仲帶了新朋友karen二號一齊參與呢!一去到,非洲就即刻派利是,好豪爽,每人兩封,唔識佢老婆都派兩封,連琪琪朋友都有份,真係好意外!更更意外係佢比四封我添,話補返上年喎!嘩,真係好有心好識做!而健同佢太太都有黎,我唔知佢太太會到的,同佢唔太熟,佢都黎我都覺得好有心!健亦派了利是呢!



不過失望係漢同伉儷黎唔到食飯...但有漢既相陪我地一齊食!呢張相...唔洗我多講啦,大家意會到,就係呢張相,係呢餐飯局度比左好多笑話同笑聲我地!哈哈!



休同cw係全場對我生日最有心的朋友,因為買左份禮物比我!碌齡呢班朋友,其實有時因為夾錢請食飯或買禮物等都幾有意見,冇計啦,人多掛...但係休同cw肯"暗"荷包買野送比我,而聽cw講買既過程當中,我覺得有心得黎又唔求其,係真係想收到既人開心同make sure我未有;呢份心意,收到時當然特別溫暖啦!Thanks you both!



係一盞日本空運到港的chip n dale燈!




飯後第二part就係切蛋糕環節,今次係由baby sister負責買既,雖然我一向唔太愛食cake,但由親細妹親手買喎,未食已甜入心啦!







同各人合照先!


 

最後黎張大合照,多謝晒!




之後出發去齡場,進行第三part慶祝環節 - 碌齡大賽,禮物全係日本空運到港架:冠亞季獎牌 + 隊際禮物!琪琪再有兩位朋友一齊黎玩,分別係karen二號男友stanley同yami!



大家見到個冠亞季獎牌,非常鐘意,愛不釋手,不惜一切去施展渾身解數;最後由被我地一家三口旺住既隊伍勝出左隊際比賽!YEAH YEAH YEAH!當中ben拎到個人亞季,我同休就同分,拎到雙季軍!其實呢場比賽我真係好努力去碌架,因為呢個獎牌我一見到就好鍾意!點知休係咁追,貼到實一實,成舖經常性地一係同佢同分 or 一係同佢差一兩分咁,而係最後一round都係被佢追到同分,真係好緊湊!



輸隊分數又真係麻麻,連琪琪都過百啦,咁有經驗既隊員都竟然咁多人唔過百...不過hing得到全場冠軍,金牌由佢奪得,大家都睇到眼紅紅!alex亦好勁,佢最後三round好刺激,無拿拿double x + 補中,嘩,好在佢最後一球失準得一支,唔係...季軍就冇我同休份lu!雖然衰d,但係度真係要講句thanks god!



由二月之星頒獎,雙季軍~~



亞季~~ 其實如果唔係hing臨尾有個double x,ben好大機會拎冠軍架!我一路都好支持ben,因為全場得佢一個應承如果佢拎到,佢唔介意送個獎牌比我架,所以ben贏就等於我贏架!其實ben真係對朋友好好,我敢講全場除ben外,冇人會肯讓個獎比第二個人囉!



冠軍敵人~~ 哼!



冠亞季合照~~



ben送了獎牌比我,我由季軍變成亞季,嘻嘻,唔少得當然要同生命最重要既親人合照啦;亦因為咁,唔洗同休爭個銅牌,而佢就可能將銅牌送比女友cw了!



休仲大聲多謝女友呢!








細妹無意下將相機移向我同太陽哥哥呢邊,對鏡頭觸覺一向敏銳既我們,即刻擺出攪笑甫士,出黎效果相當有趣,雙腳好細但個頭變得好大個呀!好似係photoshop加左effect咁,但係一張如假包換無做過手腳既相黎架!



頭可以變大,咁我想變大既地方咪又可以...變大??靈機一動,即刻擺個咁既甫士試下先!嘩...心裡即刻開心到飛上天啦!但係咁多人面前,梗係要講: "唓,都唔得既,我一向咁大架啦!" 嘻嘻~~ 係咪好勁呢?



想學我?好似無咩料到喎...?!本身要有返咁上下份量先學到架!



今日難得咁齊人,影張大合照先!


 


今日真係超勁爆開心呀,連太陽哥哥都話我今日仲乜鬼咁雀躍,呢排真係好多野煩,希望日日都咁開心就好啦!



沒有留言:

張貼留言