2008年2月6日 星期三

2008-02-06 (Wed) 豬年最後一day & 十八個月紀念日


今日年三十啦,係豬年最後一day,真係要送豬迎鼠喇!


係屋企作大掃除最後衝刺後,陪過媽咪,晏晝就同太陽哥哥出去尖沙咀睇野,繼上星期六銅鑼灣後,今日共睇左四個地方啦!


之後陪太陽媽媽行大運,約左佢係佐敦裕華買野,之後去花墟買花,都好丫,順便買d比媽咪氹下佢,點知...由佐敦行去太子呀,真係行左個大大大運!哈哈!我開頭都無所謂既,咁凍,慢慢行下都好,當做運動暖下身都好;但太陽媽媽好勁呀,行得好輕盈同...快...我追到有d氣喘!去到旺角,真係要休息下,去左灣仔魚蛋粉食晚飯!



花墟比想像中少人,可能已係尾個"浸"了;雖然係咁,但d花一樣咁...貴!太陽媽媽買得好開心,買左好多,有d我覺得唔係咁抵的佢都會買,話一年一次喎;原來太陽哥哥係第一次同太陽媽媽咁樣去花墟買花,今日可能同我一齊的緣故,先造就左呢個"旅程",太陽媽媽心情梗係會靚d啦,買野自然都鬆手d啦;原來農曆年既來臨,真係會令人咁開心!


太陽哥哥今日第一次正正式式做左花王呢!哈哈~~



唔好影唔好影...無可奉告無可奉告...哈哈~~



今日除左係豬年最後一day,亦係我跟太陽哥哥的十八個月紀念日;全日都好full好有義意,因為做自己野之餘又陪到兩位媽咪喎,咁有義意咁渡過兼送豬年,非常充實呢!



沒有留言:

張貼留言