2008年2月13日 星期三

2008-02-13 (Wed) 舊同事午飯 & 小型溫馨火煱


今日舊同事monique返中大探我地,因為佢下個月1/3會係中大chapel行禮,返黎派invitation card比我地到時去觀禮呀!知道佢結婚好戥佢開心,之前佢係中大一fresh grad.就入左黎我地office做,後來轉工後都冇見過啦,但我記得佢準未婚夫係讀書時開始拍拖架啦,咁多年終於拉埋天窗行去人生另一階段,真係可喜可賀!恭喜恭喜!


手上楂住既就係佢張invitation card,佢好型架,舊年係特登成隊crew飛去日本輕井澤影結婚相架,係我身邊首位咁型的朋友!我諗係台灣影結婚相呢個idea已開始fade out,加上成日被人投訴,攪到d準新人都冇晒信心!日本影結婚相我當時係第一次聽講,所以覺得好型,但宜家都開始見到有好多呢項服務 lu,所以呢,要新鮮感都真係會諗爆頭!




放工後返到屋企一打開門...嘩!兩個人食飯都咁型??媽咪話要學大家樂一哥火煱咁,用個煲仔同我撐檯腳食火煱!其實今日下晏開始,我係公司都好唔舒服,好暈好攰好凍,冇咩胃口;但見媽咪咁開心咁多準備,我梗係要頂硬上,唔想晒左佢一番心意麻!



雖然係煲仔火煱,但一d都唔求其,有肥牛同雞外,仲有帶子同飽片,好high class架!個煲好細,等佢滾都幾耐...哈哈!睇d冬菇幾大粒!!



雖然我唔係咁舒服,但呢餐我食得好開心,感受到媽咪好錫我,佢成晚亦流露住開心同滿足咁既笑容,令我想努力d對佢好,希望佢能日日都咁開心快樂!


飯後我就好快咁沖涼然後上床訓覺,我著住件厚棉襖再冚兩張被,訓左半個鐘後手腳仲係凍,個身亦覺得好凍咁係度發冷...媽咪即刻沖左杯感冒熱飲比我,雖然苦苦地,但因為係熱飲,飲落好暖好舒服,飲完我就再訓過...印象好好多,唔知幾時我仲識熱醒除左件棉襖再訓呢!多謝媽咪的照顧,很貼心,好溫暖!



沒有留言:

張貼留言