2008年2月22日 星期五

2008-02-22 (Fri) 台灣木瓜牛乳


又有台灣木瓜牛乳飲啦,同事sherry去台灣旅行,當知道身邊有朋友去台灣旅行,叫他們幫手買台灣木瓜牛乳已成一個慣性動作,因為太陽哥哥鐘意飲麻!邊位朋友幫到我買,記得隨時通知我,我多多都收購架!




今日放工後同太陽哥哥去佐敦傾野,傾完都成十點,餓死我了!即刻走去譚仔記米線醫肚,竟然撞到休同健,真係好Q!我地仲特登坐係佢地隔離檯,一路食下又一路擰住面同佢地傾計,幾開心,食到由兩張檯變到一張檯一齊坐,後來佢地要接女友老婆走先,有d唔捨得添,因為傾到好盡興麻!


之後我地繼續努力,行去尖沙咀,又行返去佐敦油麻地,最後想搭車走,油麻地又冇站,攪到又要行返去佐敦,十二點黎緊啦...來來回回彌敦道咁多次,我真係好攰好攰了!



沒有留言:

張貼留言