2008年2月17日 星期日

2008-02-17 (Sun) 雙方父母首次見面 & "魔幻奇緣"


今日係我同太陽哥哥的爸爸媽媽首次正式見面,對我地黎講都算重要兼特別架!其實第一次係太陽媽媽新年時某日突然問我,想約媽咪聽日飲茶;但由於咁急,媽咪約左人,所以推左;點知今個禮拜,又問喎,睇黎佢好心急呢!哈哈!再約都唔會推啦,所以就正式見面啦!


我地叫左好多點心,呢度只係1st round黎咋!兩張相質素係咪分別好大呢?因為上面個張係琪琪影,下面個張係太陽媽媽影,哈哈!不過以大人楂機黎講,算合格架啦!


今日有段小插曲,我地約好十二點,但媽咪竟然遲左成二十分鐘...佢平時好準時亦有分串,真係好尷尬!後來問返,原來佢十點八就出門口,去左青衣城,諗住去italian tomato買罐餅加已準備好的朱古力送比太陽爸媽,點知去到青衣城未開;十一點,即刻過element,諗住咁大咁新的high class商場實有,個度再去佐敦亦近;點知...連個大型超市都冇;去萬寧,諗住夏威夷果仁都殺,點知...間萬寧無糖果部,真係黑仔...十一點四十五分,諗住渣渣林閃,行過去,點知...細妹聽到要行過去就黑面...咪搵出口落去再搵車站,兜左好耐,陌生地方亦行左好多冤枉路...搵到車站又勁多人...最後餅乾買唔到,反而遲了到,朱古力亦怕得一樣唔得體而冇送到...呢個奇遇真係攪笑,又怪唔得晒佢既!


甜品食左燕窩燉蛋,非常好味!




之後我地去左睇"魔幻奇緣",呢套戲情人節就上畫架啦,可惜當日買唔到飛睇左"L";呢套戲充滿童話浪漫感覺,個個女仔實會睇到好陶醉好鍾意姐!橋段亦非常超級爆笑,好多幕都好深刻:女主角對住個大廣告牌敲門諗住返屋企、白鴿老鼠一齊執屋、剪窗簾布造裙著、公園唱歌跳舞、同男主角個女用附屬咭shopping...


記得睇完時心情輕鬆,不期然係咪諗返套期,感覺有如去完迪士尼玩一樣,每次都真係走左入童話世界咁,唔想完結唔想離開,因為...現實係殘酷架麻,邊有咁浪漫呢?但真係好好睇,未睇既朋友快快去睇啦!




沒有留言:

張貼留言