2008年2月18日 星期一

2008-02-18 (Mon) 利是錢大豐收


係咪好多錢呢?呢d係利是錢黎架,但唔係全部喎,只係呢五封利是咋!呢五封係我最親既人比我既,媽咪啦,太陽哥哥同太陽爸媽!太陽媽媽唔知係咪當正我係佢新抱仔呢?今年封好大封比我呀!嘻嘻~~ 仲以為比錯左太陽哥哥個封我添,點知一樣,並冇偏心!佢仲好特別放左唔同紙幣同張數係利是封度,喻意生生發發,第一次收咁既利是,好得意!


太陽哥哥比利是我係咪好奇呢?其實舊年我都有同樣感覺!當時佢話冇咩原因既,純粹取個意頭姐,咁多年來,只要佢係有女朋友,都會封利是架喎,開開心心麻!呢個習慣幾好,keep住呀!哈哈!


今年利是總數達三字頭,大豐收呢!真係一個可觀數目,都好既,咁就可幫補下月尾日本shopping殘留下來既後遺症 - 找咭數!哈哈!


今年最靚利是封選舉,好明顯,勝出者梗係媽咪比既老鼠利是封啦!好靚好cute又有立體感,老鼠既哨牙仲可用作封口之用!唔止今年,算近呢幾年最靚添呀!



沒有留言:

張貼留言