2008年2月5日 星期二

2008-02-05 (Tue) 屋企做節 & 老死拍拖一個月紀念日


今日年廿九,到我屋企做節,不過欠威哥,因為佢要返過年part-time工,真陰功;媽咪知我地鐘意食泰妃雞,叫左琪琪出去旺角買,而琪琪又肯喎,真係太好喇!


除左隻雞外,檯上所有食物都係媽咪一手炮製架!有愛心靚湯、西芹炒帶子蝦球、芝士西蘭花、蒸魚同臘腸!



飯前黎返幾張連環快拍先!



呢餐真係食到個個捧住個肚,好飽呀!之後又要繼續大掃除行動,呢幾日好凍又落雨,日本返黎後天氣都未好過,呢個時候大掃除,真係攞命...




今日係老死拍拖一個月紀念日,恭喜恭喜!係度祝您同您個baby繼續煙煙韌韌、甜甜蜜蜜!點解我會咁記得?因為您地既紀念日早我同太陽哥哥一日,所以每個月我地預備諗聽日點慶祝時,實會諗起您地呢!^^



 



沒有留言:

張貼留言