2008年2月9日 星期六

2008-02-09 (Sat) 西貢豪宅拜年


今日跟太陽媽媽去左西貢佢老闆個豪宅度拜年,呢度好大好靚,真係令我大開眼界!


頂樓天台起左玻璃天花板,唔怕日曬雨淋,仲有個小型酒吧,好型呀!呢度景色好靚,亦望到樓下的游泳池!



主人房全係落地玻璃,最吸引當然係個按摩池啦,仲要對住個一望無際既景...嘩,人生一大享受!



呢兩間係個囡囡同囝囝既房間,我好鐘意囡囡個間呀,有如公主一樣!



樓下係廚房、大廳、花園同泳池!個廳大到丫...用太陽哥哥個身作比較就知!



花園咁靚個view,我地影左好多相呀!



仲有咁大棵桃花樹,當然要影多幾張,等黎緊呢年旺下桃花都好麻!



我地十一點就黎到,大人要打麻雀,咁我地成日流流長點過呢?其實原本同太陽哥哥諗住借睇戲做藉口,逗完利是下晏就閃架,但太陽媽媽同佢位好freind既同事(紅衫個位)叫我地留低玩啦,唱K呀咁,亦feel到太陽媽媽都想我地低,我咪話無所謂囉,佢地聽到梗開心,太陽媽媽仲即刻同佢同事講,話我好順得人架!嘻嘻~~


我地先係大廳睇"生化危機3",睇完就上去娛樂室唱K,一入去...呆左...大之餘,無諗過真係好似出面卡拉OK咁唱K!有足晒點歌機設備...



呢首飛輪海既男女合唱歌,由一個媽媽同囝囝合唱??個媽媽好型呀!未見過咁in既媽媽,勁!







大家都排住隊同太陽媽媽逗利是呢!



晚飯咁Q個BBQ爐開唔著,唔知係咪太凍的關係,改由兩個工人用焗爐燒比我地食;我覺得仲好呀,因為真係好凍,我都唔想坐係花園度呀!嘻嘻~~



食完飯後大人繼續打麻雀,大概晚上一點先走,真係黎玩足成日呢!



沒有留言:

張貼留言