2008年2月3日 星期日

2008-02-03 (Sun) 健master畢業相

 


健人生大件真係一浪接一浪,十二月結婚後honeymood返黎就約我地影畢業相,今次係master畢業,真係可喜可賀喇!尋日仲落緊大雨,大家諗住今日都好大機會要cancel,點知一早比休嘈醒,原來雨過天晴,陽光普照,健仲話因為同"上面"傾掂數麻!哈哈!


中大對其他人可能好陌生,今日就當帶大家中大一日遊啦!第一站,係本部既烽火台,後面白色個幅就係大學main library,簡稱"u 拉"!



烽火台旁邊的小花園水池,行程只係剛展開,我地就已蓄勢待發咁...跳呀!睇下太陽哥哥,成隻馬騮咁係後面左跳右跳!



周街小便...比張發票您架!



浪漫的相片好像被健的甫士破壞了...哈哈!



烽火台另一邊的小型迷宮!



lady shaw building,呢度我十年都唔會踏足一次...原來有個幾日式feel既亭,太陽哥哥似乎真係馬騮上身呀!哈哈!



lady shaw building的天台草地,嘩,好靚!我第一次黎咋!景色真係幾好,影到水霸之餘(中間一條柱的物體,係中大其一出名建築物),亦影到飯煲底的中大logo!alex & karen呢個時候黎到,仲帶埋佢地隻畢業snoopy公仔,趕得切影大合照!yeah~~



一場黎到,影完團體照通常都會再同太陽哥哥影雙人照,成日拎住對mickey,好似影緊結婚相呢!好攰...好曬...



呢張相真係要比十個得佢!!!我好鐘意!!!其實太陽剛剛射過黎,我本身係諗住影我同太陽哥哥個人影only,點知我影左一次效果唔係幾掂;太陽哥哥就隨手舉起相機一影,嘩,掂呀!係影到前面晴泳小姐扣左少少分啦;但本身諗住只影人影唔包真人,但無意攝埋我地入鏡,而咁岩個角度人同影又冇重疊喎,level岩岩好,效果真係出奇地好呀,呢一take真係好成功!



呢個就係飯煲底啦,好出名架,好多出街既中大刊物都用呢個景架,係中大一大象徵黎架!



呢條路就係"百萬大道"啦,係連接住飯煲底同烽火台的一條路,每年的中大畢業禮就係係度搭booth舉行,可以坐到好多人架!


開始明白點解太陽哥哥次次跳都型過我啦,因為男仔短頭髮,跳時同靜態時無咩分別,但我一跳起頭髮就好似成個傻婆咁囉!



聯合書院~~ 健的master大本營,換下snoopy公仔影先!



呢度係新亞書院一個熱門影相點,名叫"天人合一",因為角度好以海同天連埋一齊咁,加埋倒影,幾靚架!連環快拍咩甫士都出齊,最攪笑係扮自由式游水,仲有扮影婚紗相潑水!



新亞書院~~ 專攻牌匾,睇相就知去左邊度影啦!



換下畢業熊影返張先!



崇基書院,名為小橋流水的地方!



有張肉麻照,後面有我地,呢張相頓時變得浪漫中帶盞鬼呢!



健話唔洗去外國都有楓葉呀,又真係幾靚喎!



紅當當的獅子亭,就當恭喜健master畢業啦!



見距離晚飯時間尚早,我地就出埋中大正門影個大牌匾!唔...咁先似係中大影畢業相架麻!



健話咁影似唔似係香港大學畢業生喎...吓...哈哈!



名為"四條柱"的中大入口!



 


影完相後,我地去左大圍食潮州打冷,亦即太陽哥哥樓下我好鐘意食蠔仔粥的地方,每人點一味餸共九味,呢餐好好食,大家都大吃一頓呢,消費只係每人八十五蚊!平時頂多同太陽哥哥屋企人四五個黎食,今日咁多人,可以試到d平時未試過既菜呢!



身為健的朋友,今日好開心能見證佢的master畢業,同佢雖然唔係咩傾心事的深交,但其實一路以來,佢有咩都預埋我,當然我都會比面出度啦,能夠成為佢身邊一位有咩都希望我能見證住的朋友,其實已經好足夠了!正如佢今日的一句說話:"嘩,givens真係見證住我既成長!",呢句說話,佢可能只係隨隨帶過,但我好深刻,我中五時識佢一齊玩義工,佢就中七,原來都識左十二年了!的確,如佢所說,我見證住佢成長,佢科大時畢業我地係city影畢業相、跟住佢師範畢業係ied影畢業相、到佢結婚我仲成家人去撐場以表支持(成家人係指我同太陽哥哥同細妺姐, hehe)、到今日佢master畢業...寫到呢到都有d感觸+感動添!


人生又幾多個十二年呢?能夠跟一班好朋友,咁多年黎都keep住咁深厚既友誼,又有幾多位呢?朋友,真係一樣好奇妙既關係!我想借呢個機會,多謝我身邊每一位一路以黎咁支持我、痛錫我、對我不離不放棄的好朋友!亦要多謝您地,肯接受我呢個又長氣、又成日三心兩意、又唔得果斷、又多野諗、又固執的麻煩朋友;一直以黎,多得您地的包容與體諒呀!


I LOVE YOU ALL!


 


沒有留言:

張貼留言