2008年2月10日 星期日

2008-02-10 (Sun) 琪琪去太陽哥哥屋企拜年 & My Birthday (Part 1)


今日琪琪黎左太陽哥哥屋企度拜年,其實上年開始,太陽媽媽都好好咁比埋我兩個細佬妹d利是我交比佢地,當時攪到我幾唔好意思;呢一年,大家又熟左咁多,又食過下飯,打過下麻雀,琪琪當然要親自拜訪啦!


夜晚帶左佢去試打生昌潮州打冷,叫左琪琪好鐘意食既生魚,佢都覺得好好味,係坐出面凍左d囉,但食埋潮州糖水後,我地個個都覺得好暖!




跟住我就同琪琪返青衣,太陽哥哥就叫我唔好走,因為十二點就係我生日啦!但冇理由要細妹自己走麻,況且我地係日本時已經預祝左(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=4816),聽日放工亦會去慶祝...返到屋企後,接近十二點時,有人敲門?原來係太陽哥哥,佢拎住紮花同蛋糕黎祝我生日快樂呀!



原來佢同琪琪夾好左,琪琪同佢講威哥整左蛋糕比我,叫佢唔好買,咁佢就買左starbucks cake黎...係我最鐘意的鬱金香同包花的紮法...仲有張小生日咭,嘩,日本有張大,宜家仲有張細,大細都有,好開心!知唔知我地著住咩?咪北海道滑雪時既造型囉!好鍾意呀!



但我同細妹走時都九點幾,太陽哥哥紮花係幾時買既呢?見佢身水身汗,當然要迫供,佢話我同細妹一走後,佢就即刻上網睇,點知可能今日仲係初五,好多花舖都未開,最後睇到網上有間係銅鑼灣,咁就拿拿林過去買;跟住再去旺角starbucks,因為之前係度訂左蛋糕...兩個幾鐘做左咁多野,真係勁呀!但咁辛苦先買到紮花,我就問佢咁難先搵到,紮花咪好貴,要唔要...五百蚊?點知佢口窒窒話...唔止呀...下...我咪迫佢講囉,原來要八百大元!好唔抵呀,我梗係好肉赤啦,我知近情人節,但都唔洗呀,又唔係好大紮個d,八百蚊買實際野或者食到餐洲際buffet啦,又可能間野知佢咁夜咁急咪厄佢錢...但佢話想做足d想我開心d麻,我聽到咁,心都軟返啦,就教佢,下次想做足,買一支就得架啦!


跟住影相時間,琪琪幫我同太陽哥哥影左好多合照!真係超勁開心!



我地仲玩扮驚喜,哈哈!



威哥親手做的蛋糕,賣相大家係咪覺得...正常,因為當時我都咁諗!哈哈!但勇敢食落去...又好好味喎,完全估佢唔到!琪琪仲搶食搶到叉到插斷埋添!嗱,咁證明真係好好食啦!笑死我地呀!



其實講真,個份心意真係好令人感動架,威哥亦係第一個親手整蛋糕比我既男仔呢!我真係好開心同感謝佢,我個細佬真係好有心呀!



仲有太陽哥哥買的cake!



琪琪就禮物後補,不過唔緊要啦,佢成日同太陽哥哥夾計氹我,都出心出力呢!係個人攪笑得滯,同講野大聲左少少啦,比我聽到d...嘻嘻,但大家開心就得啦!



媽咪訓著左,我地冇特登叫佢出黎,咁鬼凍!係度多謝太陽哥哥、琪琪同威哥!I LOVE YOU ALL!



沒有留言:

張貼留言